حاشیه دیدار استقلال و سپاهان/ شکستگی سر مدافع آبی‌پوشان

تهران- ایرنا- تیم‌های استقلال و سپاهان در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران امروز (سه‌شنبه) در شرایطی رود‎روی یکدیگر قرار گرفتند که مدافع استقلال در اواسط نیمه اول دچار شکستگی سر شده تا با سری بانداژ شده بازی را ادامه دهد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های استقلال و سایپا امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی تهران در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر رفتند.

مسعود ریگی، امید نورافکن و سجاد شهباززاده پیش از شروع مسابقه به سمت فرهاد مجیدی و نیمکت نشینان استقلال رفته و با آنها خوش و بش کردند. ریگی با دسته گل به سمت نیمکت استقلال رفت.

پیش از شروع بازی فرهاد مجیدی به سمت نیمکت سپاهان رفت و با محرم نویدکیا عکس یادگاری گرفت.

عارف غلامی مدافع مصدوم آبی پوشان که بعد از پارگی رباط صلیبی دوران نقاهت را سپری می‌کند، امروز با لباس شخصی در ورزشگاه آزادی حضور یافت تا نظاره‌‍گر بازی تیمش مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر باشد.

بازی استقلال و سپاهان مثل دیدارهای چند هفته گذشته لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود. باشگاه استقلال با طرح موزائیکی روی سکوهای ورزشگاه آزادی، جای خالی تماشاگرانش را پر کرده است.

محمدحسین مرادمند که پس از پایان محرومیت یک جلسه‌اش در ترکیب ثابت استقلال قرار گرفت و محمد دانشگر را نیمکت‌نشین کرد در اواسط نیمه اول  در برخورد با بازیکن سپاهان از ناحیه سر دچار خونریزی شد تا با سری بانداژ شده بازی را ادامه دهد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha