۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 84566062
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رزمایش واکنش هنگام شرایط اضطراری در شرکت نفت قزوین برگزار شد

قزوین - ایرنا - رزمایش واکنش در شرایط اضطراری با حضور دستگاه های ذیربط از جمله آتش نشانی، امداد و نجات، هلال احمر و با هماهنگی ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل روز یکشنبه در شرکت پخش فرآورده های نفتی استان قزوین برگزار شد.

به گزارش ایرنا، لطف الله مسعودی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین در حاشیه برگزاری این رزمایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این شرکت همه ساله در راستای ارتقای آمادگی خود برای مقابله با حوادث غیرمترقبه با مشارکت اداره کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران استانداری و همچنین دانشگاه علوم پزشکی، آتش نشانی، جمعیت هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و شرکت توزیع نیروی برق مانور واکنش در شرایط اضطراری برگزار می کند.

وی ادامه داد: برگزاری چنین رزمایش هایی بدون شک منجر به افزایش آمادگی و هماهنگی بین دستگاهی برای برخورد با حوادث غیرمترقبه خواهد شد.

مسعودی با بیان اینکه رزمایش واکنش در شرایط اضطراری نخستین مانور امسال شرکت پخش فرآورده های نفتی قزوین بود، تصریح کرد: رزمایش امروز در سه بخش وقوع زلزله و مهار آتش سوزی نفتکش و مخزن بود که با موفقیت به انجام رسید.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین، برگزاری رزمایش ها براساس شرح وظایف و فعالیت های همکاران این شرکت و دستگاه های امداد رسان صورت می گیرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha