۸ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۴۲
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84560008
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آل‌کثیر: با روحیه و تمرکز بالا به مصاف استقلال می‌رویم

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهم این بود که برنده بازی قبل از شهرآورد باشیم و اکنون با روحیه بهتر و تمرکز بالاتر، برابر استقلال به میدان می‌رویم.

به گزارش ایرنا، عیسی آل‌کثیر پس از برد یک بر صفر تیمش برابر صنعت نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال افزود: بازی تمام شد و مهم این بود که برنده بازی باشیم. اول باید به هواداران بابت این پیروزی تبریک بگویم و حالا با خیال راحت به بازی بعدی و استقلال فکر می‌کنیم.

وی ادامه داد:‌ در یک صحنه مهدی عبدی را در موقعیت خوب گلزنی قرار دادم اما توپ در آخرین لحظه بلند شد و نتوانست این موقعیت را به گل تبدیل کند اما همانطور که گفتم مهم برتری پرسپولیس بود که به دست آمد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پیام مشترک و استوری بازیکنان و واکنشی که نسبت به مسایل مالی داشتند،‌ تاکید کرد: هفت هفته است که دریافتی نداشتیم. تا یک جایی می‌شود مسائل را هدایت و کنترل کرد اما وقتی مشکلات زیاد می‌شود چه بخواهیم و نخواهیم اثرات خودش را می‌گذارد.

آل‌کثیر در مورد شهرآورد گفت: همه می‌دانیم که این یک بازی خاص با شرایط ویژه خود است، هر تیمی که بهتر و با تمرکز بالاتری به میدان برود احتمال موفقیتش بیشتر است و باید دید در این بازی چه خواهد شد.

وی در خصوص تاخیر بازی و عدم حضور تماشاگران در استادیوم خاطر نشان کرد: نمی‌دانم در زمین چه اتفاقی افتاد که بازی با تاخیر آغاز شد اما در خصوص حضور هواداران باید بگویم نبود آنها کسل کننده است و فوتبال بدون حضور آنها شبیه بازی‌های کامپیوتری است. امیدوارم در بازی‌های آینده به ویژه شهرآورد شاهد حضور آنها در استادیوم باشیم. 

تیم فوتبال پرسپولیس، عصر امروز دوشنبه در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران برابر نفت‌مسجدسلیمان به برتری یک بر صفر رسید و با ۱۴ امتیاز به رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha