۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۲۹
کد خبرنگار: 916
کد خبر: 84554250
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسالت بسیج دفاع باورمندانه از اصول و ارزش‌های اسلامی انقلاب است

چابهار - ایرنا - فرماندار راسک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: رسالت بسیج مبارزه علمی و عملی برای دفاع منطقی و باورمندانه از اصول و ارزش‌های اسلامی و قرآنی انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، سلیم کدخدا روز چهارشنبه در همایش‌ "اقتدار بسیجیان" در شهرستان مرزی راسک اظهار داشت: بسیج حرکت عظیمی است که با هوش و کیاست امام راحل از بطن گنجینه اسلام استخراج و در ایران اسلامی بازسازی و پایه‌ریزی شد و امروز به تدریج به عنوان یک ارزش دینی، در بین مسلمانان آزاده به الگو تبدیل شده است.

وی بیان کرد: جلوه‌گری مبارزه آزادی خواهان ظلم ستیز در جهان اسلام نمونه‌ایی از الگوگیری مکتب بسیج است.

او با اشاره به اینکه بسیج  مکتب دینی و مردمی متشکل از مخلص‌ترین انسان‌ها در مسیر تحقق اهداف عالی اسلامی و الهی ست، خاطرنشان کرد: رسالت بسیج مبارزه علمی و عملی برای دفاع منطقی وباورمندانه ازاصول  اسلامی و قرآنی انقلاب اسلامی است که در دوران دفاع مقدس منشأ بسیاری از دستاوردهای مجاهدت‌های مؤمنانه نیروهای بسیجی بود.

فرماندار راسک تصریح کرد: سرنوشت سرافرازانه امروز کشور را هم مرهون رشادت‌های دلیرانه بسیجیان در دفاع مقدس هستیم و بسیج را به عنوان واکسینه مطمئن و موثر نظام اسلامی خود در برابر تهدیدات دشمنان ببینیم.

کدخدا گفت: بسیج یک اصل و ارزش اعتقادی عمومی است و منحصر به یک قشر،  یک جغرافیای کشور یک زمان و یک جناح و گروه نیست.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان یک محور اساسی عقیدتی مستلزم کیفیت‌ و کمیت بخشی مداوم است، افزود: یک نیروی بسیجی در فضائل خودشناسی، تواضع ،خدمتگزاری ،خلوص نیت و تلاش علمی، همت عملی و خصوصیات اخلاقی، معنوی، فکری سرآمد است.

رییس شورای تامین راسک ادامه داد: بسیجی متناسب با متغیرها و پیچیدگی‌های اوضاع جاری، خود را در ابعاد فکری و هوشی آماده ساخته و پرداخته می‌کند و مصداق عملی اشداء علی الکفار و رحماء بینهم است.

فرماندار راسک افزود: همواره نسخه قرآن را برای دوستان و قبضه شدت عمل را برای دشمنان به عنوان سلاح آماده در دست دارد.

رسالت بسیج دفاع باورمندانه از اصول و ارزش‌های اسلامی انقلاب است

سرخط اخبار استان‌ها