همه افراد حاضر در دایره دین و انقلاب، بسیجی هستند

مشهد- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: همه افرادی که در دایره دین و انقلاب حضور دارند، به‌نوعی بسیجی بوده و در تراز بسیج شناخته می‌شوند.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین روز چهارشنبه در همایش بزرگ اقتدار بسیج کاشمر اظهار داشت: ظهور نیرویی به نام بسیج، مرهون نگاه الهی حضرت امام (ره) بود که در سال ۵۷ انقلاب اسلامی را با پشتیبانی مردم بنیان گذاشته و سپس فراخور نیاز کشور نهادهایی چون بسیج، سپاه و نهادهای مختلف را درست، بجا و دقیق طراحی و تأسیس کردند.

وی بسیج را به معنی برابری همگان در حقوق اجتماعی، ساده زیستی و دوری از اشرافیت دانست و افزود: بسیجیان باید به گونه‌ای زندگی کنند که وقتی طبقات پایین دست جامعه به زندگی‌ آنان نگاه می‌کنند حسرت نخورده و آنان را چون خود ببینند.

نماینده کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نتیجه برابری، ساده زیستی و یاریگری محرومان می‌شود افرادی چون حاج قاسم سلیمانی و بسیاری از دیگر شهدا که در تاریخ جاودانه شده اند.نیک‌بین ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در طول بیش از چهار دهه گذشته به دلیل کودتاها، دسیسه ها، جنگ‌های داخلی، ترور مسوولان رده بالا و هشت سال جنگ بارها باید سقوط می‌کرد، اما با داشتن پشتوانه مردمی و تفکر بسیجی و الهی در ملت، در برابر همه کودتاها، ترورها، نابسامانی‌ها، فتنه‌ها و نفوذی‌ها ایستادگی کرده و نه تنها از بین نرفت، بلکه روز به روز ریشه‌های آن محکم‌تر و شاخه‌های آن استوارتر و برگ و میوه‌های آن بیشتر و ثمره آن‌که بسیجیان باشند، رسیده تر شدند.

نیک بین با بیان اینکه قطار انقلاب در حال حرکت است و توقفی ندارد، بیان کرد: کسانی که تفکر بسیجی داشته و اهل ساده زیستی، برابری، جاودانگی و عدم اشرافیگری باشند در میدان انقلاب باقی خواهند ماند.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha