۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۲۹
کد خبرنگار: 1235
کد خبر: 84542241
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نشست کارشناسی کمیسیون حمل ونقل جاده ای ایران و جمهوری آذربایجان آغازشد

  باکو -  ایرنا – نشست کارشناسی کمیسیون مشترک حمل و نقل جاده ای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان روز دوشنبه در باکو پایتخت این کشور اغاز به کار کرد .

  به گزارش ایرنا ، هیات کارشناسی جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی جواد هدایتی مدیر کل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشورمان راهکارهای توسعه همکاری دو کشور در حوزه حمل و نقل جاده ای و تسهیل تردد  جاده ای را با همکاران آذربایجانی بررسی می کند .

مدیر کل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایران با اشاره به اهمیت این نشست گفت : در این نشست  هم مشکلات و هم موانع توسعه روابط تجاری و حمل و نقل جاده ای فیمابین  و هم راه های ارتقای روابط حمل و نقل میان ایران و جمهوری آذرربایجان  را بررسی می کنیم .

نشست کارشناسی کمیسیون حمل ونقل جاده ای ایران و جمهوری آذربایجان آغازشد

  هدایتی افزود :  در صدد هستیم با همکاران در جمهوری آذربایجان ساز و کارهای و ابتکارات جدیدی را بتوانیم طراحی کنیم تا به  صورت هدفمند پروژه ها را تعریف کنیم که تسهیل روابط حمل و نقل جاده ای را به ویژه در گذرگاه های مرزی  با کاهش هزینه های حمل و نقل و همچنین با استفاده از شرایط خاص ایجاد شده  برای توسعه ترانزیت در منطقه بخصوص در کریدور شمال – جنوب، طراحی و عملیاتی کنیم .

آنار رضایف مسوول موسسه دولتی خدمات حمل و نقل جاده ای جمهوری آذربایجان با تاکید بر افزایش همکاری های حمل و نقل بین دو کشور ، روابط دیرینه و اشتراکات فراوان ایران و جمهوری آذربایجان را بستری مناسب برای همکاری های فیمابین در حوزه های مختلف دانست .

نشست کارشناسی کمیسیون حمل ونقل جاده ای ایران و جمهوری آذربایجان آغازشد

وی با اشاره به وجود ظرفیت های خوب برای توسعه بیشتر همکاری دو کشور در حوزه حمل و نقل و ترانزیت جاده ای ، ابراز اطمینان کرد که طرفین با گسترش همکاری و استفاده ثمر بخش از این ظرفیت های تعاملات فیمابین را در عرصه حمل و نقل را تقویت خواهند کرد .

  این مقام جمهوری آذربایجان  همچنین هر گونه مشکلات و موانع در این راه قابل حل خواند .

  نشست کارشناسی کمیسیون مشترک  حمل و نقل جاده ای فردا ( سه شنبه) نیز کار خود را ادامه خواهد داد .

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha