ثبت‌نام نوآموزان در آموزش مجازی رایگان پیش‌دبستانی اردبیل آغاز شد

اردبیل - ایرنا - اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از آغاز ثبت‌نام نوآموزان در آموزش مجازی رایگان پیش‌دبستانی در این استان خبرداد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل ، والدین برای ثبت‌نام نوآموزان متولد ۹۴.۰۷.۰۲ تا ۹۵.۰۱.۰۷ برای کلاس پیش‌دبستانی ۲ (پنج سال تمام) می‌توانند از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ آبان ماه با در دست داشتن اصل و کپی شناسنامه ( نوآموز – پدر و مادر ) به تمام مدارس ابتدایی ناحیه / منطقه محل سکونت خود مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل هم روز شنبه درباره جذب هنرجویان در هنرستان‌های استان نیز گفت: از تمامی ظرفیت‌های موجود جهت معرفی هنرستان‌ها و رشته‌های تحصیلی استفاده کرد.

احمد ناصری اظهارکرد: در سال تحصیلی جدید بخش قابل توجهی از نیازهای تجهیزاتی هنرستان‌ها از محل اعتبار ملی، استانی و همچنین تعدیل تجهیزات هنرستانی تامین شده است.

وی به توسعه متوازن رشته ها اشاره کرد و افزود: هدف‌گذاری برای سال تحصیلی جدید ۴۰ درصد بود که ۹۰ درصد آن تاکنون محقق شده که این میزان نزدیک به میانگین کشوری است و امیدورایم تا چند روز آینده ۱۰۰ درصد هدف‌گذاری محقق شود.

وی با تاکید بر اهتمام به تولید همراه با آموزش در هنرستان‌ها تاکید کرد و گفت: هدف از تولید در هنرستان‌ها کسب درآمد نیست بلکه هدف بهره‌ور کردن فرآیند آموزش می‌باشد، البته درآمد حاصل از این تولیدات به حساب هنرستان‌ها عودت داده می‌شود تا صرف توسعه و تجهیز آنها شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha