۱۴ هزار کارت هوشمند رانندگان در کرمانشاه تمدید شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۱۴ هزار کارت هوشمند رانندگان فعال حوزه حمل و نقل کالا از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان تمدید شده است.

«فریبرز کرمی» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تمد کارت هوشمند رانندگان نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد افزایش داشته است، اظهار کرد:‌ در این مدت ۱۶۰ کارت هوشمند ناوگان باری و ۵۶۶ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه نیز صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه افزود: برای ۷۸۲ ناوگان وانت بار و ۲۲ راننده وانت باری نیز در این مدت کارت هوشمند صادر شده و ۳۳۳ کارت هوشمند راننده وانت باری در سطح استان نیز تمدید اعتبار شده است.

کرمی با بیان اینکه کارت هوشمند رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی که صورت وضعیت یا بارنامه اخذ نکرده باشند غیرفعال می‌شود، تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۶ مورد نظارت بر عملکرد رانندگان بخش کالا انجام شده که در این بازرسی ها ۹۱۷ مورد ناوگان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی یادآور شد:کارت هوشمند راننده را می‌توان کارتی با ضریب امنیت مطلوب دانست و از مزایای این کارت،  امکان شناسایی کامل رانندگان، تمایز رانندگان فعال از غیر فعال، ممانعت از صدور کارت جعلی، گردش کار تقلبی و در نهایت ثبت تخلفات رانندگان برشمرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha