۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۲۸
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84527288
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقه‌ فوتسال کارکنان سازمان های وابسته به شهرداری بندرعباس برگزار شد

بندرعباس- ایرنا- مسوول کمیته ورزش و تفریح های سالم شهرداری بندرعباس گفت: نخستین دوره مسابقه‌های فوتسال کارکنان مناطق و سازمان های وابسته به شهرداری بندرعباس برگزار شد.

مسلم کریمی سه شنبه شب با اعلام این خبر به ایرنا افزود: این مسابقه ها زیرنظر کمیته ورزش و تفریح های سالم شهرداری بندرعباس آغاز شد و در ۲ رده آزاد و پیشکسوتان برگزار می شود.
وی ادامه داد: در رده آزاد با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه برگزار می شود و در گروه اول تیم های سازماندهی مشاغل، منطقه دو، فضای سبز، فرهنگی ورزشی، آرامستان و منطقه یک ودر گروه دوم تیم های آتش نشانی ، حمل ونقل، تخلفات، منطقه سه، پسماند و منطقه چهار به رقابت می پردازند. 
مسوول کمیته ورزش وتفریح های سالم شهرداری بندرعباس اظهارداشت: در رده پیشکسوتان نیز چهار تیم آتش نشانی، شهرداری مرکزی، حمل ونقل ومعاونت عمران در یک گروه به صورت دوره ای باهم رقابت می کنند.
 کریمی ادامه داد: در هفته دوم این مسابقه ها سازمان آتش نشانی به رقابت با سازمان پسماند پرداخته و در این بازی پرگل توانست با پیروزی ۶  بر یک حریف خود را شکست دهد.
وی با اشاره به بازی های هفته دوم  این مسابقه‌ها توضیح داد: تیم منطقه سه موفق شد در یک بازی نزدیک و پایاپای با نتیجه چهار بر سه منطقه چهار شکست دهد و تیم سازماندهی مشاغل چهار بر ۲ از سد تیم منطقه یک گذشت و جدال ۲ تیم سازمان حمل ونقل ومدیربت تخلفات با نتیجه ۲ بر یک به نفع حمل ونقل به پایان رسید.
 این بازی ها هر هفته روزهای دوشنبه و چهارشنبه در سالن فجر برگزار می شود. و تا نتیجه نهایی ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha