نایب رییس زنان فدراسیون: قایق‌های خریداری شده به ایران می‌رسد

تهران- ایرنا- نایب رییس زنان فدراسیون قایقرانی گفت: تلاش‌های فدراسیون به نتیجه رسید و قایق‌های خریداری شده در اسرع وقت به ایران می‌رسد.

کتایون اشرف روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره قایق‌های خریداری شده، افزود: تلاش‌های فدراسیون قایقرانی به نتیجه رسید و سرانجام قایق‌ها در اسرع وقت به ایران می‌رسد و جزییات زمان دقیق رسیدن این لوازم ورزشی بزودی اعلام می‌شود.

وی همچنین گفت: مسابقات قهرمانی کشور و لیگ را برگزار می‌کنیم تا قایقرانان از آمادگی لازم را برای حضور در قهرمانی آسیایی داشته باشند. همچنین پس از چند سال مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان را با هدف پشتوانه‌سازی تیم ملی و ایجاد انگیزه برای افزایش فعالیت هیات‌های استانی برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در رده سنی بزرگسالان و جوانان بزودی اردوهای مستمری را برپا خواهیم کرد. همچنین در رشته روئینگ چند دوره انتخابی تیم ملی را برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در آذر ماه برگزار کردیم و اسامی نهایی را به تایلند کشور میزبان اعلام کردیم.

نایب رییس زنان فدراسیون قایقرانی اضافه کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند برای آمادگی ملی‌پوشان جهت حضوری قدرتمند در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین، شرکت خواهیم کرد. در این مسابقات در قایق تک نفره، دو نفره و چهار نفره سبک وزن و سنگین وزن ملی‌پوشان اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: اکنون دیگر به جز قهرمانی آسیا در سال ۱۴۰۰، مسابقات برون مرزی نداریم و به همین دلیل برای کاپ‌ها و لیگ برنامه‌ریزی کردیم تا ورزشکاران از آمادگی لازم برخوردار باشند. لیگ برتر تا پایان سال برگزار می‌شود و کاپ‌های استانی هم اکنون در حال برگزاری است. مسابقات قهرمانی کشوری هم تا دی ما برپا می‌شود.  

اشرف عنوان کرد: فدراسیون قایقرانی به دلیل بحران کرونا فشار زیادی را برای برگزاری اردوها متحمل می‌شود زیرا سعی ما بر این است تا اردوها به گونه‌ای تنظیم شود تا سلامت ملی‌پوشان به خطر نیفتد. اکنون هم اردوی تیم ملی روئینگ در حال برگزاری است و اردوی ملی‌پوشان آب‌های آرام نیز بزودی برپا خواهد شد.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha