۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84517373
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرعت شاهین در جلد نوری شاهین؛ بازیگری، خداحافظی و سرمربیگری در ۲۳ روز

تهران- ایرنا- ستاره اسبق تیم ملی ترکیه و باشگاه دورتموند طی ۲۳ روز از بازیگری تا سرمربیگری را تجربه کرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آنتالیا اسپور روز گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته دهم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه به مصاف باشاک شهیر رفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا با ۹ امتیاز در رده هفدهم جدول ۲۰ تیمی سوپرلیگ ترکیه قرار بگیرد و در منطقه خطر حضور داشته باشد.

نکته مهم این مسابقه اولین تجربه سرمربیگری نوری شاهین روی نیمکت آنتالیا اسپور بود. او مقابل تیم امره بروزاوغلو امتیازی کسب نکرد و در خانه شکست خورد اما طی ۲۳ روز دست به رکوردی عجیب زد.

او در روز یکم اکتبر مقابل تیم آدانادمیراسپور ۴۵ دقیقه در زمین حضور داشت و نتوانست مانع از باخت ۲ بریک آنتالیا اسپور شود. ۱۵ روز بعد و در جریان تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل سیواس اسپور، شاهین روی نیمکت نشست و به بازی گرفته نشد.

ستاره اسبق دورتموند و تیم ملی ترکیه ۲ روز بعد در تصمیمی عجیب فوتبال را در سن ۳۳ سالگی کنار گذاشت و به عنوان سرمربی جدید باشگاه آنتالیا اسپور انتخاب شد. ۶ روز بعد هم نوبت به اولین بازی در کسوت سرمربی و متحمل شدن اولین شکست رسید.

شاهین به جز دورتموند برای تیم‌های بزرگی چون رئال مادرید، لیورپول و ... بازی کرد. او ۵۲ بار لباس تیم ملی ترکیه را به تن کرد و ۲ گل هم به ثمر رساند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha