۲ میلیارد ریال به بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت اهدا شد

مهاباد- ایرنا- ۲ میلیارد ریال کمک از طرف بانک قرض الحسنه مهر ایرانیان آذربایجان‌غربی جهت خرید ملزومات پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت اهدا شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای فاز دوم طرح شهید قاسم سلیمانی و در ادامه کمک های بانک مهر ایرانیان به شهرهای کم برخوردار ۲ میلیارد ریال برای کمک به سلامت و بخش بهداشت ودرمان این شهرستان مرزی اهدا شد.

داود آتشی اضافه کرد: با این مبلغ اهدایی ۳۸ قلم انواع ملزومات و موارد پزشکی مورد نیاز و ضروری بیمارستان شامل سه دستگاه اکسیژن ساز، یک عددترالی اورژانس، ۱۶ دستگاه پالس اکسی متر، ۱۴ دستگاه ترمومتر حرفه ای، چهار دستگاه بارکدخوان خریداری شد.

وی از این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه شهروندان مهابادی که در عرصه سلامت با گشاده دستی و سخاوتمندی این مرکز را یاری و همیاری کرده اند قدردانی کرد.

آتشی اظهار داشت: طی سال گذشته خیران سردشتی با اهدای زمین برای ساخت مراکز درمانی و همچنین بخشی از هزینه تجهیزات پزشکی خدمات و همکاری مطلوبی با مجموعه سلامت شهرستان داشته اند.

سردشت در جنوب‌ آذربایجان‌غربی و در فاصله ۲۲۵ کیلومتری مرکز آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان با ۱۲۰ تخت فعال به بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت این شهرستان خدمات درمانی عرضه می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha