طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی فدراسیون پزشکی ورزشی

تهران-ایرنا- فدراسیون پزشکی ورزشی همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش در راستای توسعه ورزش همگانی در قالب طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی به عموم مردم و ورزشکاران خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

به گزارش ایرنا، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی روز دوشنبه با حضور در ایستگاه مجموعه ورزشی انقلاب تهران این طرح را افتتاح کرد و گفت: مجموعه فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان خدمتگزار سلامت جامعه ورزش همواره تلاش می‌کند بهترین خدمات را ارایه کند.

«غلامرضا نوروزی» افزود: با توجه به نقش ورزش در ارتقای سطح سلامت جامعه و ترویج ورزش همگانی میان اقشار مختلف مردم، طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی هم اکنون توسط همکاران ستادی و استانی ما در تمام مراکز استان‌ها در حال برگزاری است و استقبال و رضایت مراجعه کنندگان را هم در برداشته است.

وی افزود: در قالب این طرح خدماتی چون مشاوره پزشکی ورزشی، کنترل فشار خون، تست قند خون، تست سطح اکسیژن خون، مشاوره‌های سلامت و مقابله با کرونا به صورت رایگان ارایه می‌شود.

هفته تربیت بدنی همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می‌شود و نخستین روز از هفته تربیت بدنی، با عنوان مسیر امید، مدار نشاط نامگذاری شده است.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha