۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۲۱:۴۹
کد خبرنگار: 3138
کد خبر: 84504711
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فضاهای ورزشی در کشور با رویکرد عدالت اجتماعی توزیع می‌شود

شهرکرد- ایرنا- سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نقش تعیین‌کننده آمایش سرزمینی در سیاست‌های این وزارتخانه، گفت: در همین راستا توزیع فضاهای ورزشی در کل کشور مبتنی بر عدالت انجام می‌گیرد.

بنیامین شکوه‌فر روز پنجشنبه در آیین افتتاح سالن ژیمیناستیک شهرستان بروجن اظهار داشت: دغدغه‌هایی که مردم این استان درحوزه کمبودهای ورزشی دارند را به درستی می‌دانیم و قبول داریم که سرانه ورزشی در این استان پایین است از همین رو تلاش می‌شود با رویکرد عدالت اجتماعی در راستای جبران این کمبودها گام برداریم.

وی، توجه به پیوست فرهنگی در طرح‌های وزارت ورزش و جوانان و توجه به مناطق کم‌برخوردار را از دیگر سیاست‌های مهم این نهاد برشمرد و افزود: اجرای این برنامه‌ها نیازمند همراهی و همکاری بخش‌های زیرمجموعه و بخش عمومی است.

سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان یک نهاد تنها در یک جزیره دور افتاده نیست بلکه از وجود خیران و گروه‌های مردم‌نهاد بهره‌مند است.

شکوه‌فر با بیان اینکه در این ‌دولت نگاه ویژه‌ای برای استعدادیابی وجود دارد، افزود: هر چیزی مخالف قانون باشد جایگاهی در ورزش جوانان نخواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با اشاره به مختصات سالن ورزشی ژیمیناستیک شهرستان بروجن، افزود: این طرح ۵۰۰ مترمربع زیربنا دارد و عملیات اجرایی آن از سال ۹۵ آغاز شد.

حمید کریمی با بیان اینکه سالن ژیمیناستیک بروجن از سالن‌های تخصصی شهر بروجن به شمار می‌رود، اظهار داشت: خیرین در احداث این سالن ورزشی همکاری قابل توجهی داشتند و این سالن تنها به رشته ژیمیناستیک اختصاص ندارد و در اختیار دیگر رشته‌ها نیز قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: سازه و سوله را خیران کمک کردند و مابقی تجهیزات نیز به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان تامین شد.

کریمی، سرانه ورزشی شهرستان بروجن را ۸۵ سانتی‌متر اعلام کرد و گفت: وقت آن رسیده که اردوهای تیم ملی و مسابقات به این شهرستان هدایت شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha