قزاقستان گربه سیاه ایران؛ تاریخ‌سازی باشد برای بعد

تهران- ایرنا- تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران مغلوب قزاقستان شد و از قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر قاره کهن بازماند.

به گزارش ایرنا، شاگردان «حمیده ایرانمنش» که در گروه دوم مرحله مقدماتی رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا قرار داشتند با غلبه بر اندونزی و مالدیو به مرحله حذفی این مسابقات صعود و به دیدار قزاقستان، رقیب سنتی و همیشگی در مسابقات انتخابی بازی‌های المپیک - منطقه آسیای میانه رفتند.

در این دیدار، ملی‌پوشان کشورمان عملکرد مورد انتظار را نداشته و با پذیرش باخت ۳ بر یک مقابل این رقیب سرسخت نتوانستند به جمع تیم‌های برتر قاره آسیا اضافه شوند.

ایرانمنش در این دیدار از ترکیب «مهشید اشتری» دربازی‌های اول و پنجم، «ندا شهسواری» در بازی‌های دوم و چهارم و «شیما صفایی» در بازی سوم استفاده کرد و «مریم فرعی» و «ملیکا کرمی» را به روی نیمکت نشاند.

اشتری برد، شهسواری صفایی هم باختند تا در این دیدار حساس مغلوب قزاقستان شده و از راهیابی به مرحله بعد باز بمانیم.

بدین ترتیب تیم قزاقستان با شکست ایران در جمع تیم‌های برتر آسیا قرار گرفت و ملی‌پوشان زن کشورمان را برای تاریخ‌سازی ناکام گذاشت.

 تیم ملی بانوان کشورمان با غلبه بر مالدیو و اندونزی و صدرنشینی در گروه ۲ مقدماتی قهرمانی آسیا، جواز حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ چین را کسب کرد.

ملی‌پوشان کشورمان در رقابت‌های انتخابی بازی‌‍های المپیک ۲۰۲۰ توکیو که اواخر اسفندماه سال گذشته در قطر برگزار شد نیز مغلوب ورزشکاران قزاقستان شده و از راهیابی به آن بازی‌ها باز مانده بودند.

بدون هیچ گونه شک و تردیدی، انصراف تیم های چین، کره شمالی و مالزی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به دلیل شیوع کرونا و جلوگیری از مبتلا شدن ورزشکاران شان، به تیم ملی کشورمان امکان تجربه حضور در جمع تیم های برتر آسیا را داده بود که این فرصت به آسانی از دست رفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha