ثبت‌نام در نخستین هنرستان دخترانه خرم‌آباد آغاز شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: پیش ثبت‌نام نخستین هنرستان دخترانه در خرم‌آباد با نام "هنرهای زیبا" برای سال‌تحصیلی جدید آغاز شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا احمدحسین فتایی به رسانه ها اعلام کرد: یکی از مهمترین مطالبات دانش آموزان دختر علاقه‌مند به هنر در استان، ایجاد هنرستان بود که با پیگیری های مستمر معاونت هنری و سینمایی اداره کل، مجوز سومین هنرستان هنرهای زیبای استان برای دختران صادر شد.

وی گفت: با صدور این مجوز در حال حاضر سه هنرستان شامل ۲ هنرستان پسرانه در خرم آباد و بروجرد و یک هنرستان دخترانه در خرم آباد فعالیت دارند که در سطح استان‌های کشور بی نظیر است.

وی ضمن تقدیر از همکاری و مساعدت های اداره کل آموزش و پرورش لرستان افزود: پس از طرح موضوع در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، جانمایی این مرکز علمی در دستور کار قرار گرفت و  کانون آزادگان خرم آباد به عنوان فضای آموزشی هنرستان شد مشخص و به تصویب رسید.

فتایی همچنین با اشاره به تعیین و معرفی کادر آموزشی تخصصی این هنرستان به اداره کل آموزش و پرورش گفت: پیش ثبت نام علاقه‌مندان برای ۲ رشته نمایش و موسیقی توسط معاونت هنری و سینمایی اداره کل صورت می گیرد و در صورت استقبال هنرآموزان دختر، سال‌تحصیلی هنرستان از آبان ماه آغاز می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: ساختمان هنرستان هنرهای زیبای خرم آباد واقع در منطقه گلدشت چندین سال با مشکل نبود اعتبار مواجه و از فهرست پروژه های عمرانی استان خارج گردیده بود که به با پیگیری های صورت گرفته، ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای سال جاری به این پروژه اختصاص یافت تا روند احداث آن از سرگرفته شود.

فتایی بیان کرد: علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماه تلفن ۰۹۰۵۷۷۰۶۵۳۶ تماس حاصل نمایند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha