۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84486898
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کومان: باید مقابل بنفیکا به نتیجه خوبی برسیم

۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۷
کد خبر: 84486898
کومان: باید مقابل بنفیکا به نتیجه خوبی برسیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا گفت: بنفیکH تیم قدرتمندی است اما باید مقابل آنها با در اختیار داشتن توپ و میدان به نتیجه خوبی برسیم.

به گزارش ایرنا؛ «رونالد کومان» در نشست خبری پیش از دیدار چهارشنبه شب مقابل بنفیکا از پرتغال در لیگ قهرمانان اروپا، اظهار داشت: بنفیکا باشگاه بزرگی است و یقین دارم بازی زیبایی با آنها خواهیم داشت.۲ تیم روش متفاوتی دارند و ما در این بازی باید به نتیجه خوبی برسیم. هنوز بازی دوم است و زمان زیادی باقی مانده تا در مورد صعود یا حذف صحبتی داشته باشیم.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: بنفیکا در بازی‌های خانگی قدرتمند است و ذهنیت ارائه فوتبال هجومی را دارد. بارسلونا نیز همیشه برای پیروزی بازی می‌کند و ما همیشه قصد داریم توپ و بازی را در کنترل خود داشته باشیم. بنفیکا را آنالیز کرده‌ایم و به خوبی به نقاط قوت‌شان واقف هستیم.

وی در مورد برتری تیمش مقابل لوانته در لالیگای اسپانیا، توضیح داد: در آن دیدار عملکرد خوبی داشتیم و اجازه ندادیم حریف به خواسته‌اش برسد. برای ارائه بازی‌های ایده‌ال همیشه با تمام توان تلاش می‌کنیم اما برخی مواقع به هدف نمی‌رسیم.

کومان در خصوص شرایط «آنسو فاتی» مهاجم جوان تیمش، گفت: نمی‌دانم او به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت خواهد شد یا نه. آنسو در تقابل با لوانته بازی خوبی را به نمایش گذاشت و گلزنی هم کرد. فاتی ۱۰ ماه به دور از میادین بوده و تنها ۱۵ دقیقه بازی کرده است، بنابراین نمی‌توانم نظری در خصوص پیوستن او به تیم ملی اسپانیا بدهم.

این دیدار ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه فردا (چهارشنبه) به میزبانی بنفیکا برگزار می‌شود. بارسلونا در دیدار نخست با سه گل مغلوب بایرن‌مونیخ شد و بنفیکا هم در زمین دینامو به تساوی بدون گل رسید.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha