تاکید سازمان حمایت درباره نظارت بر نرخ مصوب بلیت اربعین

تهران- ایرنا- مدیر کل نظارت بر خدمات زیر بنایی و بازرگانی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان درباره رعایت قیمت‌های مصوب و اطلاع رسانی سریع و به موقع نرخ‌های مصوب بلیت هواپیمایی در ایام اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش روزدوشنبه ایرنا از سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مهرداد ایزدی با بیان این مطلب گفت: تمامی شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی ضمن رعایت نرخ‌های مصوب نسبت به اطلاع رسانی به مصرف کنندگان نیز باید فعال باشند.

وی افزود: با توجه به اعلام نرخ بلیت هواپیما توسط سازمان هواپیمایی کشوری از تهران و سایر فرودگاه‌های کشور به مقصد نجف اشرف و بغداد و بلعکس در ایام اربعین حسینی (از تاریخ بیست‌و هشتم شهریورماه تا اول مهرماه 1400) ضرورت دارد تمامی شرکت‌های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی ضمن رعایت نرخ های مصوب نسبت به اطلاع رسانی به مصرف کنندگان اقدام کنند.

مدیر کل نظارت بر خدمات زیر بنایی و بازرگانی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان همچنین اظهار داشت: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند مراتب را جهت پیگیری به سامانه 124.ir گزارش کنند.

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha