۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 1062
کد خبر: 84477028
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره عکس نورنگار با موضوع امید به زندگی فراخوان داد

تهران- ایرنا- جشنواره سراسری عکس نورنگار با توجه به وضعیت سلامت روانی آحاد جامعه به دلیل همه‌گیری کرونا و لزوم تقویت حس امید، فراخوان هفتمین دوره این دوره را با موضوع «امید به زندگی» منتشر کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از دبیرخانه جشنواره عکس نورنگار، مسعور افشانی دبیر این جشنواره با اعلام فراخوان هفتمین دوره جشنواره سراسری عکس نورنگار افزود:  سال ۱۳۹۹ به دلیل اوج گیری بیماری کرونا جشنواره را برگزار نکردیم اما امسال تصمیم گرفتیم تا هفتمین دوره جشنواره را در دو بخش اصلی و جنبی برگزار کنیم.

وی ضمن اشاره  به ویژگی‌های این دوره جشنواره از افزایش قابل توجه جوایز نقدی و امکان حضور عکس‌های موبایلی در هر دو بخش جشنواره نام برد. همچنین در این دوره امکان ارسال مجموعه عکس در بخش جنبی نیز پیش بینی شده است. برای تشویق علاقه‌مندان به عکاسی به ارسال مجموعه عکس، جایزه ویژه ای برای این عزیزان درنظر گرفته شده است.

جشنواره عکس نورنگار با موضوع امید به زندگی فرخوان داد

وی در تشریح موضوع این رویداد گفت: بخش اصلی جشنواره امید به زندگی درنظر گرفته شده است. انتخاب این موضوع در رابطه با وضعیت سلامت روانی آحاد جامعه به دلیل همه‌گیری کرونا و لزوم ایجاد و تقویت حس امید به زندگی بوده است.

افشانی افزود: موضوع بخش جنبی نیز  عکاسی خلاقانه  است. هدف از انتخاب این موضوع پرداختن به جنبه‌های کمتر دیده شده عکاسی علی‌الخصوص ایجاد رقابت در بین علاقه‌مندان به عکاسی خلاقانه بوده است. رها کردن ذهن از چارچوب‌های قراردادی هنگام عکاسی و استفاده از ظرفیت‌های تکنیکی مدنظر شورای سیاست‌گذاری هفتمین جشنواره عکس نورنگار بوده است.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان ساعت ۲۴ روز ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۰ بوده و داوری آثار و اعلام نتایج در آذر خواهد بود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر این رویداد می توانند به وب سایت noornegar.com/festival  مراجعه کنند.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha