رییس جمهوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را معرفی کند

تهران- ایرنا- نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال جدید تحصیلی از رییس جمهوری خواست نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس اقدام کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «صدیف بدری» در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و نطق میان دستور خود گفت: در این روزها شاهد جولان ویروس کرونا و فوت هزاران تن از هموطنان بر اثر ابتلا به این ویروس هستیم و کمتر خانواده‌ای است که داغدار عزیزی بر اثر کرونا نباشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون عمومی دو راهکار جهانی برای مقابله با کرونا است. ولی متاسفانه در واکسیناسیون عمومی شاهد کم کاری‌ها و سوء مدیریت‌های گسترده بودیم. اما دولت سیزدهم ورق را برگرداند و به موضوع واکسن عمومی با برنامه ورود کرد.

بدری با اشاره به افزایش محسوس واردات واکسن در یک ماه گذشته، تصریح کرد: وجود بیشتر واکسن و واکسیناسیون عمومی در ماه‌های گذشته گواه این ادعا است و از تلاش مجدانه بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این باره تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به آغاز سال جدید تحصیلی از رییس جمهوری خواست هرچه سریعتر نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از بدنه این وزارتخانه اقدام کند و در ادامه افزود: پیگیری وعده‌های بر زمین مانده، نحوه بازگشایی مدارس، پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، زمان و نحوه اجرای رتبه بندی معلمان، حواشی مربوط به فوق العاده ویژه و موارد مشابه دیگر از جمله مواردی است که از وزیر بعدی آموزش و پرورش می‌خواهیم نسبت به اجرای آن اقدام کند.

 نماینده مردم اردبیل در مجلس یازدهم ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش باید با کیفیت و دارای اختیارات لازم باشد تا بتواند نسبت به رفع دغدغه‌های آموزشی خانواده‌ها و پاسخ به مطالبات به حق جامعه فرهیخته فرهنگیان کشور اقدام کند.

بدری در ادامه از وزیر راه و شهرسازی خواست نسبت به اتمام پروژه‌های این استان از جمله آزاد راه میانه،  عملیات راه آهن اردبیل - پارس آباد - مغان و اتمام دیگر عملیات‌های اجرایی اقدام کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha