۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 84463182
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار فرهنگی در دزفول علیه کرونا واکسینه شدند

۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۳
کد خبر: 84463182
پنج هزار فرهنگی در دزفول علیه کرونا واکسینه شدند

دزفول- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان دزفول با اشاره به مرحله نخست واکسیناسیون فرهنگیان این شهرستان گفت: تاکنون پنج هزار فرهنگی در شهرستان دزفول علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

به گزارش ایرنا رضا محمدی خباز روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش دزفول در سالن اجتماعات پژوهش‌سرای فرهیختگان این شهرستان افزود: فرهنگیان رسمی، حق التدریس، پیمانی، سرباز معلم، دانشجو معلم و نیروهای آزاد مدارس غیردولتی و مراکز آموزش علمی آزاد دزفول در مرحله نخست، واکسن کرونا را دریافت کردند و تزریق مرحله دوم نیز در حال انجام است.

وی به ایجاد ۲۴ کلاس آموزشی در جنوب شهر، ۲ دبیرستان فرهنگ و ۲ هنرستان جدید با داشتن ۱۵ رشته در دزفول اشاره کرد و گفت: باتوجه به تراکم جمعیت دانش آموزی در جنوب شهر و نبود فضای آموزشی، با جابجایی دبیرستان امام خمینی (ره) توانستیم در خیابان انقلاب ۲۴ کلاس جدید پسرانه و دخترانه در دوره ابتدایی ایجاد کنیم. 

مدیر آموزش و پرورش دزفول بیان کرد: ۲ دبیرستان پسرانه و دخترانه فرهنگ مخصوص رشته انسانی و ۲ هنرستان جدید با داشتن ۱۵ رشته محل در شهرستان دزفول در دوره متوسطه برای مهر ۱۴۰۰ شروع به کار خواهند کرد. 

 وی هماهنگی و ایجاد وحدت رویه بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان دزفول را عامل بهبود وضعیت آموزش این شهرستان دانست و افزود: همیاری همه نهادهای خدماتی در راستای تحقق اهداف پروژه مهر ۱۴۰۰ ضروری است.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان دزفول نیز در این نشست با قدردانی از همکاری آموزش و پرورش با ستاد شهرستانی مقابله با کرونا گفت: آموزش و پرورش دزفول با در اختیار قرار دادن ورزشگاه شهید ناحی برای انجام تست و غربالگری کرونا و همچنین واکسیناسیون حداکثری فرهنگیان، همکاری خوبی با دانشگاه علوم پزشکی داشته است.

علی فرهمندپور نظم و انضباط را مهمترین شاخصه امروز آموزش و پرورش دزفول دانست و افزود: آمادگی آموزش و پرورش دزفول برای اجرای سناریوهای مختلف درخصوص بازگشایی مدارس یکی از نمونه‌های نظم و برنامه ریزی در این مدیریت است که این امر درنهایت باعث ارتقای وضعیت آموزشی شهرستان می‌شود.

شهرستان دزفول حدود ۷۴ هزار دانش آموز دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha