۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۴۹
کد خبرنگار: 3100
کد خبر: 84446284
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲ تن مواد مخدر در سراوان کشف شد

۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۴۹
کد خبر: 84446284
 بیش از ۲ تن مواد مخدر در سراوان کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری پنج سوداگر مرگ و کشف ۲ تن و ۶۲ کیلو گرم مواد افیونی در شهرستان سراوان خبر داد.

 سردار احمد طاهری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی خود اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ از شهرستان سراوان  به مرکز کشور را داشتند شناسایی کردند.
وی افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق صعب العبور اعضای این باند مسلح را که با ۲ دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور فرعی جالق -سراوان بودند رویت و به آن‌ها دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس با تیراندازی به سمت مأموران به سرعت از محل متواری شدند.
وی بیان کرد: در این عملیات جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در عکس‌العملی سریع و با رعایت قانون به کارگیری سلاح با آتش پر حجم خود خودروهای قاچاقچیان را زمین گیر و ضمن دستگیری پنج سوداگر مرگ در بازرسی از خودروهای توقیفی ۹۵۸ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف کردند.
سردار طاهری تصریح کرد: مأموران در ادامه این عملیات محل اصلی دپوی موادمخدر قاچاقچیان را در یک منزل مسکونی واقع در روستای آسپیچ سراوان شناسایی و در بازرسی از آن یک تن و ۱۰۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.  
وی با اشاره به اینکه در این عملیات مقتدرانه در مجموع ۲ تن و ۶۲ کیلوگرم مواد افیونی به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش با ۷۸ تیر فشنگ جنگی کشف شده است خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha