۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۶
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84437402
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳۵ کیلو گرم هروئین در پلدشت کشف شد

۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۶
کد خبر: 84437402
۱۳۵ کیلو گرم هروئین در پلدشت کشف شد

ارومیه - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب اسلامی خوی گفت: محموله هروئین به میزان ۱۳۵ کیلوگرم در شهرستان پلدشت در شمال آذربایجان غربی کشف شد.

حمید صمدزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس گزارش اداره اطلاعات پلدشت مبنی مشکوک بودن یک دستگاه تریلی، به حمل گسترده مواد مخدر از نوع هروئین و عزیمت خودرو به گمرک  این شهرستان جهت خروج از کشور، بلافاصله و حسب هماهنگی قضایی، ماموران اطلاعات و گمرک، خودرو مذکور را مورد بازرسی قرار دادند.

وی ادامه داد: لابه لای محموله مجسمه‌های داخل کانتیر خودرو، میزان ۱۲۰ بسته به مقدار تقریبی ۱۳۵ کیلوگرم هروئین کشف و ضبط شد.

دادستان خوی گفت:  در این راستا راننده خودرو به هویت م - ح که فردی ۵۷ ساله بود، دستگیر شد.

صمدزاده افزود: به لحاظ عدم صلاحیت حوزه قضایی پلدشت در رسیدگی به این پرونده، با هماهنگی دادستانی، پرونده به بازپرسی شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب خوی ارجاع شد.

وی بیان کرد: متهم نیز بعد از اخذ توضیحات و تفهیم اتهام، با صدور قرار بازداشت موقت مطابق مقررات قانونی، روانه زندان شده و تحقیقات تکمیلی در این رابطه در جریان است.

به گزارش ایرنا، برخورد جدی با متخلفان در دستور کار قوه قضاییه و دادگستری آذربایجان‌غربی قرار دارد و طی ماه‌های گذشته این امر به جد اجرایی می‌شود.

پلدشت یکی از شهرستان‌های شمالی استان آذربایجان غربی که در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha