روحیه کشتی‌گیران ایران برای کسب مدال در المپیک فراتر از انتظار است

گرگان - ایرنا - مربی گلستانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک توکیو گفت که روحیه ملی‌پوشان برای کسب مدال در این رویداد مهم ورزش جهان فراتر از انتظار است و امیدواریم کشتی‌گیران ایرانی با نمایش توانایی‌های فنی خود در این رقابت‌ها بدرخشند.

حسن طهماسبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ملی پوشان از هفت ماه گذشته تاکنون در اردوهای مختلف و فشرده، تمرینات سخت و دشواری را پشت سر گذاشتند تا با آمادگی کامل روانه میدان رقابت با برترین های اوزان خود شوند.

وی بیان کرد: با شناخت کاملی که از ملی پوشان ایرانی و رقبای آن ها داریم، کسب چند مدال ملی پوشان آزادکار را دور از انتظار نمی دانیم و امیدواریم رنگ همه این مدال ها طلا باشد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران با ۶ ورزشکار و با سرمربیگری غلامرضا محمدی در رقابت‌های المپیک توکیو حضور خواهد داشت.

روحیه کشتی‌گیران ایران برای کسب مدال در المپیک فراتر از انتظار است

رضا اطری، مرتضی قیاسی، مصطفی حسین‌خانی، حسن یزدانی، محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع به عنوان نمایندگان ایران برای مصاف با حریفان خود بر روی تشک المپیک خواهند رفت.

حسن طهماسبی که اولین مربی گلستانی حاضر در رقابت های المپیک به شمار می رود از بهمن ماه سال گذشته به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان انتخاب شده و امسال با این تیم به مقام قهرمانی آسیا و نایب قهرمانی رقابت‌های بین‌المللی لهستان دست یافته است.

وی دارنده مقام اول مسابقات بین‌المللی جام یاشار دوغو ترکیه در سال ۲۰۰۳، مقام نخست قهرمانی بزرگسالان آسیا و مقام دوم باشگاه‌های آسیا در کشورهای هندوستان و قزاقستان، مقام اول کاپ طلای هندوستان، مقام اول بزرگسالان آسیا در قرقیزستان، مقام اول مسابقات بین‌المللی جام تختی در سال ۲۰۱۱ و مقام دوم مسابقات جهانی داغستان روسیه است.

در رقابت‌های المپیک توکیو ۶۶ ورزشکار، مربی و سرپرست از ایران حضور دارند که ۲ ورزشکار در رشته والیبال (صابر کاظمی و آرمان صالحی) و یک مربی در رشته کشتی (حسن طهماسبی) گلستانی هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha