۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 2964
کد خبر: 84405691
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت بهاباد: شورای نگهبان، مایه اطمینان نظام است

یزد – ایرنا – امام جمعه موقت بهاباد با اشاره به اینکه شورای نگهبان جایگاهی راهبردی در نظام اسلامی دارد و به‌همین جهت یکی از نهادهایی است که بیشترین هجمه‌های دشمن را به‌ خود اختصاص داده است گفت: شورای نگهبان، مایه اطمینان نظام است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد علی اخوان بهابادی  در خطبه های این هفته نمازجمعه به سالروز تشکیل شورای نگهبان قانون اساسی اشاره کرد و اظهار داشت : این نهاد با تمام توان مقابل استکبار و دشمنان نظام ایستادگی کرده و خار چشم دشمنان است.

امام جمعه  موقت بهاباد عنوان کرد : شورای نگهبان یکی از پایه های اصولی و اساسی نظام است که توانسته درطول ۴۲ سال عمر پربرکت انقلاب به خوبی از دستاوردهای نظام و انقلاب پاسداری و حفاظت نماید .

خطیب جمعه موقت بهاباد ادامه داد : شورای نگهبان ضامن اقتدار و صلابت نظام اسلامی است  و تضعیف این نهاد مقدس  به منزله تضعیف خود نظام و خلاف مصالح انقلاب اسلامی است و کسانی که توهین و افترا به این نهاد انقلابی می کنند بدانند که خواسته یا ناخواسته  به استکبار خدمت می کنند.

رییس حوزه علمیه بهاباد با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان و با بیان اینکه عید قربان روز رسیدگی به نیازمندان، اطعام فقرا، روز تمرین، تجلی و تحصیل تقوا برای یک عمر زندگی با تقوای الهی است بیان داشت : عید قربان عید بندگی خدا، غلبه بر هواهای نفسانی، بریدن از تعلقات مادی و قربانی کردن جان و مال در مقابل خداوند تعالی است.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha