۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۱
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84399522
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نوری: استقلال برنده شهرآورد می‌شود

۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۱
کد خبر: 84399522
نوری: استقلال برنده شهرآورد می‌شود

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، گفت: این استقلال توانایی شکست دادن پرسپولیس در شهرآورد را دارد و به طور حتم برنده از زمین خارج خواهد شد.

«محمد نوری» در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: استقلال با تمامی مشکلات و حاشیه‌هایی که دارد در هفته‌های اخیر به پیروزی‌های ارزشمندی مقابل حریف خود رسید.

وی افزود: با جرات می‌توانم بگویم استقلال ضعیف‌ترین مدیریت را در تاریخ خود داشته است اما کادر فنی و مربیان این تیم بدون توجه به مسائل اخیر سه امتیاز دیگری را گرفتند تا عنوان سومی خود را در لیگ برتر قطعی کنند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: خط دفاعی استقلال در دیدار مقابل سایپا عالی کار کرد و کوچک‌ترین فرصتی را در اختیار نارنجی‌پوشان تهرانی قرار نداد.

نوری تصریح کرد: مهدی قایدی بهترین و آماده‌ترین بازیکن حال حاضر ایران است و در این پیروزی نقش بزرگی داشت، او باید این روند را ادامه دهد.

وی تاکید کرد: استقلال در نیمه دوم با حوصله و نظم فوتبال بازی کرد و شکاف‌ در خط دفاعی سایپا ایجاد کرد و در نهایت به دو گل رسید.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: این استقلال توانایی شکست دادن پرسپولیس را در دربی دارد و به طور حتم برنده از زمین خارج خواهد شد.

شهرآورد پایتخت، عصر فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی و از مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی برگزار می‌شود.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha