فغانی: اواسط هفته جاری برای داوری به ایران می‌آیم

تهران- ایرنا- داور بین‌المللی فوتبال کشورمان، گفت: با توجه به صحبت‌های صورت گرفته با فدراسیون فوتبال اواسط هفته جاری برای قضاوت در مسابقات پیش رو به ایران سفر خواهم کرد.

علیرضا فغانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص بازگشت به ایران و قضاوت در مسابقات فوتبال کشورمان، اظهار داشت: با توجه به صحبت‌های صورت گرفته، قرار شده بود هر زمان که بتوانم در مسابقات داخلی فوتبال کشورمان قضاوت کنم و این موضوع جدیدی نیست.

وی با اشاره به داوری در لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: لیگ استرالیا به پایان رسیده و من در حال حاضر در تایلند برای قضاوت در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارم. فردا باید دیدار اولسان هیوندای و پاتوم تایلند را در چارچوب این رقابت‌ها سوت بزنم.

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در خصوص زمان سفرش به ایران و احتمال قضاوت شهرآورد در جام حذفی فوتبال کشورمان، گفت: اواسط هفته جاری راهی ایران خواهم شد تا با هماهنگی فدراسیون فوتبال در هر بازی که نیاز است قضاوت کنم. 

فغانی: اواسط هفته جاری برای داوری به ایران می‌آیم

در طول چند روز گذشته شایعات زیادی مبنی بر قضاوت علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب جام حذفی فوتبال کشورمان مطرح شده است.

علیرضا فغانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها را بین تیم‌های فوتبال انگلیس و بلژیک قضاوت کرد. وی همچنین سابقه قضاوت در دیدار فینال المپیک ۲۰۱۶ ریو را نیز در کارنامه خود دارد. این داور پر افتخار فوتبال کشورمان سال گذشته راهی استرالیا شد و در لیگ فوتبال این کشور قضاوت می‌کند.

دیدار پرسپولیس و استقلال در جام حذفی روز پنجشنبه ۲۴ تیرماه از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha