معاون استاندار آذربایجان‌غربی: اعتیاد مهمترین آسیب در جامعه امروز است

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: اعتیاد به مواد مخدر، مهمترین آسیب اجتماعی در جامعه امروز است که آسیب های دیگری را نیز موجب می شود.

علی مصطفوی روز یکشنبه در همایش یاریگران زندگی با اشاره به فعالیت های جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تهیه، قاچاق، توزیع و مصرف مواد مخدر افزود: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مبارزه با تهیه و توزیع مواد و مصرف مواد مخدر در جامعه با تشکیل ستاد مبارزه با مواد مخدر با جدیت پیگیری شد.

وی اظهار داشت: با وجود برداشتن گام‌های اساسی در کشور در مبارزه با سوداگران مرگ، بهترین روش مبارزه با مواد مخدر در حوزه پیشگیری و درمان مورد توجه قرار گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی کشور هزینه های زیادی در راه مبارزه با مواد مخدر متحمل شده اند و سالانه شهدا و جانبازان زیادی را در این راه تقدیم اسلام و انقلاب می کنند.

مصطفوی یکی از اساسی ترین راه های ممکن در ریشه کن کردن مواد مخدر در جامعه را اجتماعی کردن مبارزه علیه سوداگران مواد مخدر عنوان کرد و گفت: در کنار فعالیت های مطالعاتی ، تحقیقاتی و فرهنگی،  اجتماعی کردن روش های مبارزه با مواد مخدر باید در سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

وی گفت: در این مسیر سازمان های مردم نهاد نقش موثری را ایفا می کنند.

وی همچنین با اشاره به خطر آغاز پیک پنجم شیوع بیماری کرونا در کشور، از اقشار مختلف مردم خواست تا با رعایت دستورالعمل ها بهداشتی در قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا مسئولانه تر عمل کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha