مربی نساجی: مقابل پیکان نمی‌توانیم به نتیجه‌ای جز برد فکر کنیم

ساری – ایرنا – مربی نساجی تیم فوتبال نساجی گفت: دیدار مقابل پیکان برای ما حکم فینال را دارد و شرایط ما در جدول اجازه نمی‌دهد که به نتیجه‌ای جز برد مقابل پیکان فکر کنیم.

به گزارش ایرنا، مصطفی صداقت عصر چهارشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی نساجی و پیکان اظهار کرد: فردا با تیم خوب و ریشه‌دار پیکان بازی داریم که یکی از تیم‌های باسابقه فوتبال کشور است و همیشه حریف قابل احترام برای همه تیم‌ها بود.

وی افزود: با توجه به موقعیتی که در جدول داریم مجبوریم و چاره‌ای جز این نداریم که سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. به همین دلیل به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و امیدواریم دست پر از زمین بیرون بیاییم.

مربی نساجی خاطرنشان کرد: می‌دانیم که پیکان هم کادر فنی باتجربه‌ای دارد. اما از حریف شناخت کافی داریم و بازی‌هایش را رصد کردیم. همانطور که سرمربی نساجی بارها عنوان کرد در شرایط کنونی تیم بازی به بازی پیش می‌رویم و معتقدیم هر بازی یک فینال است. فردا نیز برای ما حکم یک فینال را دارد.

صداقت درباره وضعیت مصدومان و محرومان نساجی نیز خاطرنشان کرد: برنامه لیگ به شکلی برگزار شد که عمده تیم‌ها به دلیل فاصله بین بازی‌ها مصدوم دارند. ما نیز برای بازی فردا هم مصدوم و هم محروم داریم. اما شرایط جدولی اصلا اجازه نمی‌دهد که به این مسائل فکر کنیم.

وی افزود: خوشبختانه جایگزین‌های خوبی در پست‌های مختلف داریم و نگران نیستیم. با این حال امیدواریم شرایط طوری پیش برود که در هفته‌های بعدی همه نفرات را کامل در اختیار داشته باشیم.

مربی نساجی با بیان این که نساجی از آمادگی خوبی برای دیدار مقابل پیکان برخوردار است، گفت: خوشبختانه با حمایت مالک باشگاه در تعطیلات طولانی لیگ توانستیم تیم را در شرایط خوبی نگه داریم و اردوی مناسبی داشتیم. بازی اول بعد از تعطیلات مقابل ماشین‌سازی را که دیداری سخت بود را توانستیم پیروز شویم و امیدواریم این روند با تلاش همه اعضای تیم ادامه یابد.

صداقت خاطرنشان کرد: خوشحالیم که بعد از وقفه‌ای طولانی در شهر خودمان میزبان هستیم. این حس و انرژی را از همه شهر دریافت می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی این انرژی باشیم و پرچم نساجی را بالا نگه داریم.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پیکان تهران عصر پنجشنبه ۱۰ تیر از ساعت ۱۹:۵۰ در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود. نساجی در حال حاضر با ۲۵ امتیاز از ۲۴ بازی در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد و پیکان نیز با کسر ۳ امتیازی که مقابل سایپا کسب کرده بود اکنون از ۲۴ بازی ۲۸ امتیازی است و در رتبه یازدهم جدول قرار گرفته است. دیدار دو تیم در نیم‌فصل نخست با نتیجه 2-1 به سود پیکان تمام شده بود.

محمدحسین زاهدی‌فرد داور این مسابقه است و تورج عیوض محمدی، یوسف مغروری و امیرسامان سلطانی نیز او را در کار داوری همراهی خواهند کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha