همایش تکریم جانبازان شیمیایی در جوار حرم امام رضا برگزار می‌شود

تهران - ایرنا - مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همایش تکریم جانبازان شیمیایی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از این عزیزان در جوار حرم حضرت امام رضا(ع) در ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش روز شنبه خبرنگار حوزه ایثار وشهادت ایرنا، ‌ سیدمستجاد حسینی گفت: همایش تکریم جانبازان شیمیایی به همت معاونت فرهنگی و آموزشی و با تلاش اداره‌کل امور ورزشی و اردویی، با همکاری انجمن حمایت از مصدومین شیمیایی، مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر، آستان مقدس قدس رضوی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی و به مناسبت روز مبارزه با سلاحهای شیمیایی و میکروبی، برگزار می‌شود.

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: این همایش با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از جانبازان شیمیایی از تاریخ هشتم لغایت ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ در جوار حرم حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

 کتاب «پزشکی اجباری» تولید نشر شاهد در قالب صوتی منتشر شد

کتاب «پزشکی اجباری» نوشته عباس کیانی انبوهی و از تولیدات «نشر شاهد» به کوشش پایگاه جامع کتاب گویا «ایران صدا» در قالب کتاب صوتی منتشر شد.  

این کتاب به بازگویی خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس به صورت بخش‌های مجزا و کوتاه پرداخته است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: «آدم‌های مختلفی از صنف‌های مختلف برای دفاع از وطنشان به مرزهای پرخطر شتافتند و هر کدامشان به سهم خودشان اَدای دین کردند. اما این‌که یک کسی توی کار تعمیر هواپیما باشد و بعد برود توی خط امدادگری حکایت دیگری است. امدادگری که هنوز آموزش امدادگری را کامل ندیده و به اجبار آقای دکتر می‌شود. اما نکته جالب این کتاب، روح سرشار از لطافت و لبخند راوی است که از ابتدا مشخص می‌کند که او فردی سرزنده و بذله‌گو است و همین روحیه و انرژی است که لحظات و صحنه‌های نابی را برای مخاطب رقم می زند.»

کتاب «پزشکی اجباری» در ۱۳۵ صفحه، سه هزار نسخه توسط «نشر شاهد» منتشر شده است.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha