نخبه‌های ورزشی در برگزاری انتخابات پرشور تاثیرگذار بودند

همدان-ایرنا- رییس ستاد انتخاباتی «سیدابراهیم رییسی» در استان همدان گفت: نخبه‌ها، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در برگزاری انتخابات پرشور تاثیرگذار بودند و باید این صلابت در پیشبرد اهداف کلان ورزش در استان نیز حفظ شود.

به گزارش ایرنا، «محمدعلی زلفی‌گل» چهارشنبه شب در جمع ستاد ورزشکاران «سیدابراهیم رییسی» در استان همدان اظهار داشت: جمعی از فرهیختگان و بزرگان در این ستاد فعالیت داشتند و باید این بدنه متفکر و کارآمد حفظ شود چرا که ورزش همدان نیازمند چنین هسته قدرتمند برای رشد و اعتلا است.

وی بیان کرد: این گروه فکری می‌توانند در بررسی نقاط ضعف و قوت ورزش استان همدان نقش تاثیرگذار را انجام دهند و توقع ما حفظ شاکله این ستاد و برگزاری نشست‌های هم اندیشی ۶ ماهه است.

زلفی گل خاطرنشان کرد: ورزش یکی از مقوله‌های اصلی اجتماعی به شمار می‌رود که جمعیت کثیری را تحت پوشش دارد و باید زمینه توسعه چشمگیر آن در عرصه‌های همگانی و قهرمانی فراهم شود.

رییس ستاد انتخاباتی سیدابراهیم رییسی در همدان بیان کرد: نباید با پایان یافتن رقابت انتخاباتی، نخبه‌های ورزش از یاد بروند و باید از تجربه و توان فکری و فنی آن‌ها در پیشبرد اهداف توسعه گرایانه ورزش بهره مند شد.

مسئول کمیته ورزشکاران ستاد حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدابراهیم رییسی» در همدان نیز گفت: قهرمانان ورزشی ۱۴۰۰ در ترغیب و تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری بسیار نقش آفرین بودند.

محمدحسین حسینی اظهار داشت: قهرمانان ورزشی همواره الگوی جامعه به خصوص جوانان بوده‌اند و از این رو توانستند آحاد مردم را به حضوری پرشور در انتخابات تشویق کنند.

وی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح خواسته اصلی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که شاهد این حضور حماسی بودیم.

حسینی با اشاره به اینکه استان همدان مملو از چهره‌های شاخص و ماندگار ورزش در میادین ملی و بین المللی است، اضافه کرد: نخبه‌های ورزشی زمینه حضور حداکثری سایر ورزشکاران در انتخابات که جمعیت گسترده‌ای در استان همدان را تشکیل می‌دهند، فراهم ساختند.

نخبه‌های ورزشی در برگزاری انتخابات پرشور تاثیرگذار بودند

مسئول کمیته ورزشکاران ستاد حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدابراهیم رییسی» در همدان یادآور شد: ستاد حجت‌الاسلام و المسلمین رییسی به دور از هر طیف و جناح به دنبال تشویق مردم در انتخاب آگاهانه و هوشمندانه بود.

وی توجه به دغدغه ورزشکاران به خصوص قهرمانان و نخبه‌ها را بسیار مهم دانست و گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین رییسی نگاه ویژه به مقوله ورزش دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: به طور قطع افراد توانمند در برنامه دکتر رییسی برای سپردن سکان ورزش قرار دارند و آینده موفق را در توسعه و پیشرفت ورزش رقم خواهند زد.

در این نشست اعضای ستاد اصلی انتخابات ورزشکاران حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی در همدان تجلیل شدند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha