۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 1245
کد خبر: 84372524
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

حمله به غزه، نمایشی برای بهبود روحیه ارتش شکست خورده صهیونیست است

تهران – ایرنا - جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که حملات جنگنده‌های اسرائیلی به پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه، نمایشی از سوی دولت جدید رژیم صهیونیستی برای بهبود روحیه سربازان و فرماندهان شکست خورده ارتش در برابر مقاومت فلسطین در نبرد «شمشیر قدس» است.

به گزارش ایرنا، «فوزی برهوم» سخنگوی حماس امروز (جمعه) افزود که دشمن صهیونیستی دست به هر حماقتی علیه ملت فلسطین بزند، مقاومت و در راس آن گردان‌های قسام در کمین خواهد بود و از ملت، سرزمین و مقدسات خود دفاع خواهد کرد.
برهوم در اظهاراتی که مرکز اطلاع رسانی فلسطین آن را بازتاب داده اظهار کرد که این یک وظیفه ملی، دینی و اخلاقی است و ما بر انجام این وظیفه و بازپس‌گیری حقوق ملت فلسطین به هر بهایی که شده، پایبندیم.
وی گفت که قواعد و شیوه نبرد با دشمن صهیونیستی را مقاومت ترسیم می‌کند و هنوز از نبرد شمشیر قدس زیاد فاصله نگرفته‌ایم که طی آن معادله قدس را در بحبوحه درگیری با دشمن بر آن تحمیل کردیم و قطعا اشغالگران با ضربات سخت مقاومت مواجه خواهند بود.
جنگنده ها و پهپادهای رژیم صهیونیستی شب گذشته بار دیگر اهدافی را در نوار غزه بمباران کردند.

این حملات تلفات جانی نداشت و تنها خسارت مالی در پی داشته است.

رژیم صهیونیستی با این اقدام در عمل توافق اخیر آتش بس با گروه‌های مقاومت فلسطین را نقض کرد.

نظامیان اشغالگر صهیونیست ۲۰ اردیبهشت حملات و تجاوزهای وحشیانه علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را آغاز کردند که بر اثر آن، ۲۶۲ تن از جمله ده ها کودک، زن و سالمند شهید و یک هزار و ۷۱۹ نفر زخمی شدند.

اقدامات رژیم صهیونیستی برای تخریب و اشغال محله «شیخ جراح» در بخش خاوری قدس اشغال شده، موجب آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی و ادامه این درگیری‌ها منجر به اعتراضات جهانی به جنایات صهیونیست‌ها شد. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به تجاوزهای صهیونیست‌ها و حملات به غزه، اقدام به موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی کرد.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در یک نشست سه ساعته به اجماع با آتش بس موافقت کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha