امام جمعه ساوه: توطئه دشمنان قدم‌های استوار مردم را نمی لرزاند

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: با وجود نقشه‌های شوم دشمنان علیه انقلاب اسلامی، مردم بار دیگر برای سربلندی نظام پای صندوق‌های رای آمدند و این توطئه‌ها قدم‌های استوار مردم را نمی لرزاند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای مسجد انقلاب ساوه پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به مثابه تعهدی برای حفظ نظام و اظهار بیعت و وفاداری با رهبر معظم انقلاب و آرمان های شهدا است.
وی بیان کرد: مشارکت پرشور مردم تعهدی برای مسئولان ایجاد می‌کند، تعهدی دوطرفه که با حضور مردم، مسئولان نیز باید نسبت به شعارها و وعده‌های خود وفادار باشند.
امام جمعه ساوه عنوان کرد: امروز دشمنان خواهند دید که علیرغم تحریم‌ها، فشارها و تبلیغات علیه نظام مردم همچون همیشه پای صندوق‌های رای آمدند و توطئه‌ها علیه انقلاب در قدم‌های استوار مردم خللی ایجاد نکرد.
حسینی از مردم خواست انتخاب اصلح را مدنظر قرار دهند و با آرای سفید، حق خود را باطل نکنند همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اصل و نوع حضور در انتخابات مهم است و انتخاب اصلح امری حیاتی است.

در شهرستان ساوه حدود ۱۹۲ هزار نفر واجد شرایط رای هستند که در ۱۵۹ شعبه آرای خود را به صندوق می اندازند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha