مزایده ۲۱۶  معدن هرمزگان تا پنجم تیرماه ۱۴۰۰ تمدید شد

بندرعباس- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کرد: فرصت شرکت در مزایده عمومی ۲۱۶ محدوده‌ اکتشافی و معدنی استان تا پنجم تیرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

خلیل قاسمی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: این معادن از ۱۳ تا ۲۷ خردادماه امسال به مزایده گذاشته شده بود که به لحاظ تعداد زیاد محدوده‌های معدنی و گستردگی و پراکندگی آن ها وکم بودن بازه زمانی جهت بررسی محدوده‌ها و همچنین در راستای واگذاری حداکثری به واجدین شرایط تا پنجم تیرماه امسال ادامه دارد.
وی بیان داشت: معادن یادشده انواع مختلف مواد معدنی فلزی و غیرفلزی را در بر می‌گیرند و افراد حقیقی و حقوقی دارای توان فنی و مالی می‌توانند برای دریافت پروانه اکتشاف و بهره برداری آن‌ها در این مزایده شرکت کنند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: متقاضیان می‌توانند تا تاریخ مقرر نسبت به ارائه قیمت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir اقدام کنند و سپس تمامی مدارک مورد نیاز را با امضاء دیجیتال و از طریق سامانه، بارگذاری و ارسال نمایند.
قاسمی خاطرنشان کرد: نقشه محدوده‌های معدنی براساس کد کاداستر اعلام شده در مزایده در سامانه کاداستر معادن کشور به نشانی https://cadastre.mimt.gov.ir در قسمت نقشه قابل مشاهده می‌باشد.
.
هرمزگان دارای ۲۱ نوع ماده معدنی است که ذخیره قطعی معادن استان هم اکنون یک میلیون و ۵۵۸ هزار تُن است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha