مشارکت در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان نظام می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان گفت: مشارکت در انتخابات پیش‌رو، موجب ناامیدی دشمنان و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

به گزارش ایرنا افشین بازگیر روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: انتخابات اراده ملی را به معرض نمایش می‌گذارد، سربلندی یک ملت از این مسیر سرچشمه می‌گیرد بنابراین انتخابات تجلی‌گاه اراده جمعی و میثاق مهم احترام به قانون اساسی است.

وی افزود: کارگزاران اصلح باید توسط مردم انتخاب شوند و باتوجه به اینکه حضور حداکثری ملت در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه دشمنان است هرچه مشارکت بیشتر باشد دشمنان ناامید می‌شوند.

وی با بیان اینکه وضع موجود، نگرانی و ناامیدی، برآمده از یک مدیریت ناکارآمد است ادامه داد: به یک شخصیت شاخص در تراز انقلاب برای تصدی ریاست جمهوری نیازمند هستیم و با احترام به دیگر نامزدها انتخاب سید ابراهیم رییسی بهترین تصمیم خواهد بود.

بازگیر با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب "سید صالح" به ویژه‌خواری برخی از مفسدین پایان خواهد داد گفت: رییسی در بحث مدیریتی کارنامه مشخصی دارد، در خصوص انتصابات، اهل زد و بند نیست و این مهم در دولت او بر اساس شایسته سالاری خواهد بود.

وی بیان کرد: شورای ائتلاف در سال ۹۶ تحت عنوان جبهه اسلامی انقلاب شکل گرفت و پس از آن برای بکارگیری نیروهای انقلابی و با هدف اقدامات فرهنگی تحت نام شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فعالیت خود را ادامه داد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ نفر در سامانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ثبت‌نام کرده‌اند و اولین تشکیلات سیاسی و انقلابی که ستادهای انتخاباتی رییسی را سازماندهی کرد این شورا بود.

وی اضافه کرد: کارگروه "سفیران تحول" زیر مجموعه این شورا، روزانه در هر شهرستان ۱۰ تیم را برای دعوت مردم برای حضور در انتخابات به روستاها اعزام می کند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه جاری همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha