۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84359436
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پخش برنامه‌های استانی نامزدهای ریاست جمهوری از شبکه اشراق تشریح شد

زنجان _ ایرنا - مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، زمان پخش برنامه های استانی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از شبکه اشرق را تشریح کرد.

محسن لطیفی روز چهارشنبه جمع خبرنگاران افزود: تأثیر مناظره‌های تلویزیونی و برنامه‌های نامزدها به عنوان یک روش تبلیغاتی بر شکل دهی به نظر رأی دهندگان در انتخاب اصلح بسیار حائز اهمیت است و نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهد که تأثیرگذارترین روش تبلیغ بر رأی پاسخگویان، مناظره‌های تلویزیونی و مهم‌ترین توانمندی نامزدها در جلب آرای مردم، قدرت سخنوری و خطابه است.
وی اظهار داشت: برنامه‌های تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مختص استان زنجان از ۱۹ تا ۲۵ خرداد راس ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه اشراق پخش می شود.  

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: برنامه‌های سعید جلیلی چهارشنبه ۱۹خرداد، عبدالناصر همتی پنجشنبه ۲۰ خرداد، محسن مهرعلیزاده جمعه ۲۱ خرداد، امیرحسین قاضی زاده هاشمی شنبه ۲۲ خرداد، علیرضا زاکانی یکشنبه ۲۳ خرداد، محسن رضایی دوشنبه خرداد ۲۴ و سید ابراهیم رئیسی سه شنبه ۲۵ خردادماه از سبکه اشراق پخش می شود.  

لطیفی همچنین گفت: شبکه اشراق در قالب ویژه برنامه‌ای با عنوان "بیر لیک" که هر هفته در ۲ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای تولید و پخش می‌شود، به صورت گفت وگوی استودیویی با حضور کارشناسان، به بررسی محورهای ظرفیت شوراهای شهر، کارکرد و نقش و جایگاه شورای شهر و شورای عالی استان‌ها در قانون اساسی می‌پردازد.
وی افزود: برنامه انتخاب اصلح هم به صورت هفتگی در ۲ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای با محوریت انتخابات ریاست جمهوری با حضور اساتید دانشگاه و صاحب نظران سیاسی، به تبیین آثار حضور مردم در تعیین سرنوشت خود، نقش مردم در انتخاب اصلح و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و با نگاهی به اختیارات قانونی ریاست جمهوری تولید و پخش می‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان به دیگر برنامه‌های سیما برای انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: برنامه گلجاق با هدف ترغیب و تشویق حضور مردم روستا بخصوص جوانان برای شرکت در انتخابات همچنین معرفی پتانسیل‌های روستاها، گفتگو با دهداران و بخشداران درخصوص ظرفیت‌های مختلف روستایی هر هفته در پنج قسمت ۲۰ دقیقه‌ای از شبکه اشراق پخش می‌شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۸ خرداد ماه جاری برگزار می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha