۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در بوکان کشف شد

مهاباد- ایرنا- فرماندهی انتظامی بوکان گفت: سه قبضه سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در این شهرستان کشف و سه نفر متهم در این زمینه دستگیر شدند.

سرهنگ سلمان حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر نگهداری، خرید و فروش سلاح غیرمجاز توسط افرادی در این شهرستان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل تیم های تخصصی و انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی در نهایت طی عملیات غافلگیرانه، سه متهم در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مقام  قضایی در بازرسی از محل اقامت آنان سه قبضه اسلحه شامل یک قبضه اسلحه شکاری و ۲ قبضه اسلحه کمری جنگی کشف شد.

سرهنگ حیدری ادامه داد: در این راستا سه نفر متهم مرتبط با سلاح های کشف شده دستگیر و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با هنجارشکنان و کسانی که با اقدامات شرارت آمیز خود بخواهند نظم و آسایش مردم را به هم بریزند مقابله می کند.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha