انقلاب اسلامی با نام امام خمینی(ره) در دنیا شناخته شده است

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه موقت شهرستان اهواز گفت: انقلاب اسلامی ایران با نام امام خمینی(ره) در دنیا شناخته شده حیات و عزت امروز و فردای ما در گرو ائتلاف با حضرت روح الله است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا حاجتی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی ( ره) در مصلی الغدیر خرم آباد اظهار کرد: امروز کسی که می‌خواهد با انقلاب رهرو باشد باید در ائتلاف با امام خمینی بوده و ایشان را باور کند.

وی گفت: امروز آنهایی که از امام بریده و از انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌اند و به آغوش آمریکایی ها رفته اند با نیت های مختلف رعایت ظاهر می کند اما باید بدانند با ائتلاف با امام راحل به یگانگی خواهیم رسید.

وی ادامه داد: جوانانی که امروز امام خمینی را درک کنند و واقعیت را بفهمند راه نورانی را طی خواهند کرد امام را باید شناخت و معرفت ایشان را باید درک کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: بزرگترین تشییع پیکر، مربوط به امام خمینی با بیش از ۱۰ میلیون نفر شرکت کننده بود که حاصل از خوبیهای امام دارد همچنین باید فتوحات امام ذکر شود چرا که امام نسخه برگردان معانی قرآن است.

وی بیان کرد: نباید در آیین سالروز ارتحال ایشان مراسم ختم اعلام کنیم بلکه باید از فضایل اخلاقی ایشان یاد کرد، امام خمینی آغازی بر یک موج جدید خداشناسی در دنیا بود، امام تاریخ ساز است و به نحوی که تحلیلگران غربی معتقدند سیرتحول انسان را تغییر داده است.

امام جمعه موقت اهواز افزود: امام خمینی ره دنیای ملحدانه را به دنیایی تغییر داد که به خدا اعتقاد دارد، اکنون دنیا ایران را با نام خمینی می‌شناسد و از زمانی که ظهور کرد دشمنان متوجه شدن این انقلاب مربوط به ایران نیست بلکه یک دعوت جهانی دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha