۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۲:۵۳
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84353493
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سخنگوی نیروهای مقاومت فلسطین: هیچ تسلیم و عقب‌گردی درکار نیست

تهران – ایرنا- "ابومنصور" سخنگوی گردان‌های ابومصطفی از گروه‌های مقاومت فلسطین چهارشنبه شب در سخنانی گفت: (در مقابل رژیم صهیونیستی) هیچ عقب نشینی، تسلیم یا گامی به عقب وجود ندارد و در کنار هم با ملت فلسطین در هر نبردی برای ایستادگی و شرافت شرکت می‌کنیم.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری "فلسطین الیوم"، ابومنصور در ادامه گفت: همانگونه که مناطق غصب شده غزه را به شعله‌های آتش [برای صهیونیست‌ ها] تبدیل کردیم، هر سنگ شهر قدس را نیز به مین‌هایی تبدیل خواهیم کرد تا در زیر پای مهاجمان منفجر شود.

وی ادامه داد: به جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت درورد می فرستیم که نقش برجسته‌ای در تهیه، تجهیز، آموزش و توسعه تناومندی نظامی [نیروهای مقاومت] داشته‌اند.

نظامیان غاصب صهیونیست از دوشنبه ۲۰ اردیبهشت حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را شروع کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست‌ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین‌های اشغالی کردند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت در غزه، ۳۰ اردیبهشت ماه در یک نشست سه ساعته به طور  اجماع با آتش بس موافقت کرد؛ این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۳۱ اردیبهشت، میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha