۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۲۵
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 84353087
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باند سرقت خودرو در بروجرد متلاشی شد

۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۲۵
کد خبر: 84353087
باند سرقت خودرو در بروجرد متلاشی شد

بروجرد - ایرنا - فرمانده انتظامی بروجرد گفت: باند سه نفره سرقت خودرو برای جابجایی مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و متلاشی شد.

سرهنگ عزت اله غلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خبری مبنی بر اینکه فردی سابقه دار، یک باند خلافکار را جهت انتقال محموله مواد مخدر از استان های جنوبی به مرکز کشور با استفاده از خودروهای سرقتی تشکیل داده است دریافت شد و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پلیس ضمن شناسایی سارقان، در بررسی صحنه های جرم، سه سارق را در یکی از محلات بروجرد که با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ سرقتی در حال تردد بودند با یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه و پس از تعقیب و گریز دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی بروجرد بدون اشاره به میزان مواد مخدر و خودروهای کشف شده از این افراد گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف کردند و در بازرسی از خودروی سرقتی ۷۰ عدد شبرنگ مخصوص تغییر پلاک، یک جفت پلاک خودرو جعلی و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ غلامی در پایان ضمن هشدار به هنجارشکنان خاطرنشان کرد : متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha