بیش از ۱۹ میلیون تعرفه انتخاباتی به خراسان رضوی رسید

مشهد- ایرنا- سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار برگه تعرفه انتخاباتی به‌همراه سایر ملزومات مورد نیاز، روز شنبه تحویل استانداری خراسان رضوی شد.

به گزارش روز شنبه استانداری خراسان رضوی، محمدعلی نبی‌پور افزود: برای هر کدام از ۳ رویداد انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان رضوی، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تعرفه تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: پنج هزار و ۵۹ شعبه در سطح استان خراسان رضوی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و اخذ رای واجدان شرایط پیش بینی و تصویب شده است.

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: از این تعداد چهار هزار و ۲۴۶ شعبه ثابت و ۸۱۳ شعبه سیار خواهند بود که در این راستا ۲ هزار و ۵۶۵ شعبه ثابت در شهرها و هزار و ۶۸۱ شعبه ثابت در روستاها مستقر خواهند شد.

وی در خصوص شعب سیار نیز گفت: به دلیل پراکندگی جمعیت روستاها، شعب سیار روستایی سه برابر شعب سیار شهری در نظر گرفته شده است که از مجموع ۸۱۳ شعبه سیار، ۶۷۰ شعبه برای مناطق روستایی و ۱۴۳ شعبه سیار برای مناطق شهری منظور شده است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میاندوره‌ پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی روز ۲۸ خردادماه، در پنج هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای در ۸۷ شهر و ۲ هزار و ۵۸۶ روستای خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha