فرمانده جدید انتظامی میاندوآب معرفی شد

۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۱۹
کد خبر: 84339102
فرمانده جدید انتظامی میاندوآب معرفی شد

مهاباد- ایرنا- سرهنگ فخرالدین رستم‌پور با حضور فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، فرماندار میاندوآب‌ و اعضای شورای تامین شهرستان باحکم سردار پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان رییس پلیس میاندوآب‌ منصوب و معرفی شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندهان جدید و قدیم انتظامی میاندوآب که در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، با قدردانی از زحمات و خدمت صادقانه و تلاش‌های شبانه‌روزی سرهنگ حسن شیخ‌نژاد فرمانده پیشین انتظامی میاندوآب، اظهار داشت: این شهرستان به جهت قرار گرفتن در شاهراه ارتباطی جنوب استان نیازمند انتخاب فرمانده فعال و پرتلاش بود که سرهنگ رستم‌پور افسری با سابقه و با تجربه در مدیریت‌های قبلی در انتظامی میاندوآب بعنوان فرمانده انتظامی شهرستان انتخاب و معرفی شد.

سردار مسعود خرم‌نیا افزود: امیدواریم با شناختی که از توانمندی، درایت و مدیریت موفق وی سراغ داریم بتواند، بستری امن و محیطی با امنیت کامل و عاری از هرگونه دغدغه و نگرانی برای شهروندان میاندوآبی فراهم آورد.

 در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از سوی سردار فرماندهی انتظامی استان، شورای تامین و فرماندهی انتظامی میاندوآب از سرهنگ حسن شیخ‌نژاد تجلیل و حکم انتصاب سرهنگ فخرالدین رستم‌پور ابلاغ شد.

فرمانده جدید انتظامی میاندوآب معرفی شد

سرهنگ شیخ‌نژاد در ۲۵ آذرماه به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه منصوب شده بود.

سرهنگ رستم‌پور تاکنون سرپرست انتظامی میاندوآب را برعهده داشت و پیش از آن به عنوان جانشین فرماندهی انتظامی این شهرستان بود.

میاندوآب‌ با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha