۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۶:۳۰
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84337623
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خلیج فارس میناب در برابر ایمان سبز شیراز متوقف شد

بندرعباس- ایرنا- در چاچوب هفته پنجم لیگ دسته سوم باشگاه های کشور تیم خلیج فارس میناب در برابر تیم ایمان سبز شیراز به تساوی یک بر یک دست یافت.

به گزارش ایرنا، دراین دیدار که پنجشنبه شب در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد تیم خلیج فارس شروع خوبی داشت و در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه نخست می‌توانست به گل برسد ولی از فرصت‌ها استفاد نکرد.
 تیم مهمان نیز در اواخر نیمه نخست روی یک ضد حمله می توانست به گل برسد که سید مالک عنایتی با عکس العمل به موقع مانع از گلزنی حریف شدئتا بازی درنیمه نخست مساوی شود.
تیم میزبان نیمه دوم را تهاجمی شروع کرد و چندین فرصت گلزنی به دست آورد، در دقیقه ۷۷ «میثم صادقی» توسط «علیرضا طاهری سنگربان» از تیم ایمان سبز سرنگون شد و داور بلافاصله فرمان پنالتی صادر کرد و «اصلان رمضانی» پشت این توپ قرار گرفت و با ضربه فنی توپ را دور از دسترس دروازه بان درگوشه دروازه جای داد تا تیمش یک بر صفر جلو بیافتد.
 تیم حریف که نمی‌خواست دست خالی و بدون امتیاز  برود، پس از دریافت این گل بر شدت حمله های خود افزود و در دقیقه ۸۵ توسط «محمد جواد زارعی» روی ضربه ی ایستگاهی به گل رسید.
 تیم میزبان پس از دریافت این گل چند فرصت گلزنی دیگر به دست آورد که مهاجمان این تیم با بی دقتی از دست دادند تا در روزی که خلیج فارس می‌توانست هر سه امتیاز این بازی را ازآن خود کند به یک امتیاز قناعت کند.
تیم خلیج فارس میناب در هفته ششم در اصفهان با تیم سپاهان نوین این شهر به میدان می‌رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha