۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۲:۳۳
کد خبر: 84335594
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیدوف: از الان باید روی بازی با پرسپولیس تمرکز کنیم

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۲:۳۳
کد خبر: 84335594
بیدوف: از الان باید روی بازی با پرسپولیس تمرکز کنیم

تهران- ایرنا- مهاجم صربستانی تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست برابر استقلال در جام حذفی گفت: انتخاب دیگری نداریم باید تمرکزمان را معطوف بازی ها کنیم و دیگر امتیاز از دست ندهیم و باید از الان آماده بازی با پرسپولیس شویم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال امروز (چهارشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل ذوب‌آهن اصفهان به پیروزی دو بر یک رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

«دارکو بیدوف» مهاجم صربستانی ذوب آهن و زننده تک گل این تیم برابر استقلال پس از بازی اظهار داشت: بازی سختی بود و نتوانستیم مرحله دوم تقابل با استقلال را ببریم. در نیمه دوم تمرکزمان را از دست دادیم و استقلال توانست به ما گل بزند. بعد از گل به بازی برگشتیم اما دوباره تمرکزمان را از دست دادیم و استقلال گل دوم را زد.

وی افزود: مهاجم ذوب آهن در مورد اینکه آیا تیمش در لیگ برتر می‌ماند یا خیر اضافه کرد: انتخاب دیگری نداریم باید تمرکزمان را معطوف بازی ها کنیم و دیگر امتیاز از دست ندهیم و باید از الان آماده بازی با پرسپولیس شویم.

تاکنون تیم های پرسپولیس، فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک، خیبر خرم آباد، ملوان، سپاهان و گل گهر سیرجان موفق شدند خود را به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان برسانند.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha