امت اسلام از غاصبان صهیونیستی ابراز انزجار کند

یزد- ایرنا- سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: امت اسلام باید با همدلی به نحو مناسب انزجار خود را نسبت به غاصبان صهیونیستی به خاطر کشتار مردم غزه ابراز دارد.

حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با محکوم کردن جنایت اخیر رژیم جعلی صهیونیستی در قبال مردم فلسطین افزود: بی‌توجهی و بی‌تفاوتی نسبت به جنایات اسرائیل غاصب در غزه موجب افزایش این خباثت‌های وحشیانه می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون سازمان‌های به اصطلاح مدافع حقوق بشر هنوز در محکوم کردن این جنایات اقدام عملی انجام نداده‌اند و در سکوت مرگبار به سر می‌برند ادامه داد: تنها راه شکست توطئه‌های دشمنان، بیداری و همکاری مسلمانان در مقابل دسیسه‌های گسترده غاصبان صهیونیستی است .

این مسوول اظهار کرد: تاریخ فلسطین در سال‌های گذشته نشان داده که رهایی بیت‌المقدس از دست رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل غاصب فقط ایستادگی مردم و همکاری امت اسلام است و همه باید به نحو لازم در کنار مردم ستمدیده این سرزمین قرار گیرند.

متوسل به اهمیت برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای در استان یزد برای تبیین مظلومیت مردم فلسطین و غزه و  نشان دادن جنایت اسرائیل غاصب با همکاری هیات‌ها، تشکل‌ها، نهادها و رسانه‌های گروهی اشاره کرد که در این خصوص همتی مضاعف نیاز است .

وی یادآور شد: بر حسب وظیفه انسانی و دینی بر همه مردم و امت اسلام است که در کنار مردم ستمدیده فلسطین قرار گیرند و تنفر شدید خود را به همه دشمنان که موجب کشتار زنان و کودکان بی‌پناه می‌شوند اعلام کنند که سهل‌انگاری و کوتاهی پذیرفته نیست.       

نیروهای اشغالگر صهیونیست طی روزهای اخیر به حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها ادامه دادند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست‌ها و حملات به غزه، همچنان به موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از دوشنبه گذشته تاکنون بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۱۲۲ تن از جمله ۳۱ کودک و ۲۰ زن شهید و بیش از ۹۰۰ تن نیز زخمی شده‌اند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha