همه ظرفیت‌های تهران برای برگزاری انتخاباتی پرشور بسیج شود

تهران- ایرنا- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: باید برای انتخابات پرشور از همه ظرفیت‌های تهران استفاده و آنها را بسیج کرد، چرا که هر رأی موشکی بر قلب امریکا و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایرنا از پلیس تهران بزرگ، حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی" روز سه شنبه در مراسم انس با قرآن و  طرح «پویش همدلی» در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: امیدوارم نیروی انتظامی همانطور که توانسته تاکنون دین خود را به اسلام، انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) ادا کند، این بار نیز در میدان انتخابات سرافرازانه و پیروزمندانه، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود اضافه کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در صدر  رزمندگان تربیت شده در مکتب اسلام و قرآن قرار دارد، افزود: این مکتب قرآن است که می تواند سرداری چون وی که اسطوره ملی و جهانی است، تربیت کند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل سال های متمادی به دنبال شهادت فرمانده سپاه قدس بودند در حالیکه این شهید بزرگوار بارها اعلام کرده بود که شما دشمنان مرا با چیزی تهدید می کنید که سالها به دنبال آن می گردم و آرزویم این است که شهید شوم، شهید سلیمانی ها، خرازی ها، ردانی ها تربیت یافته مکتب اسلام و قرآن بودند، رزمندگان غواص در عملیات والفجر ۸ با توکل به خدا و انسی که با قرآن داشتند توانستند دل اروند را شکافته و دشمن را به زانو در آورند.

۳ راهبرد دشمن در انتخابات اخیر

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در بخش دیگری از سخنان خود و با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات و اولین روز ثبت نام نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت:  اولین راهبرد، تلاش گسترده غرب و اسرائیل با همکاری برخی از دولت های سرسپرده و حمایت های مالی آنان، برای عدم مشارکت مردم در انتخابات است، در فضای مجازی و حقیقی خود کمپین نه به جمهوری اسلامی و نه به انتخابات به راه انداخته اند تا مردم را مایوس کرده و چنان جلوه دهند که حضور مردم در انتخابات هیچ تاثیری در سرنوشت آنان ندارد، این در حالی است که تنها راه شکست این راهبرد، حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای است.

وی به دومین راهبرد دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمن از مدتها قبل و حتی حین انتخابات و در مدت قانونی شورای نگهبان برای تائید صلاحیت ها برنامه ریزی کرده که به بهانه عدم تائید صلاحیت برخی از کاندیداها، ناامنی ایجاد کرده، مانند گذشته با اسم رمز تقلب و ... آشوب کرده، اردوکشی خیابانی راه بیندازد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا راهبرد سوم دشمن را اینگونه بیان می کند که در صورت عدم انتخاب یک فرد غرب گرا و مشخص باز هم ناامنی ایجاد کند، در حالیکه در حال حاضر نیازمند دولتی انقلابی، ولایی، متکی بر استعدادهای داخلی، متکی بر جوانان و سرمایه های کشور هستیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha