۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۵۴
کد خبر: 84320698
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه بوشهر: انتخابات فرصتی برای استحکام پایه‌های کشور است

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انتخابات فرصتی برای استحکام پایه‌های کشور است و همه باید نسبت به این امر مهم احساس مسئولیت کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه خود با اشاره به محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز معلم و کارگر افزود: برخی‌ها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به دنبال دلسرد کردم مردم از حضور در صحنه انتخابات هستند.

وی بیان کرد: روز جهانی قدس روز اتحاد مسلمانان، افشای جنایت صهیونیست‌ها، دفاع از اسلام و ملت فلسطین و حرکت همه جانبه جهان اسلام برای محو این جرثومه فساد و جنایت جهانی است.

وی ادامه داد: جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز قدس است و مسلمانان با روزه داری و جلب عنایات الهی و اقتدار به شخصیتی معنوی، حرکتی بسیار شکوهمند به وجود می‌آورند که سرانجام در آینده نزدیک منجر به نابودی رژیم ظالم، جنایتکار و غاصب صهیونیستی می‌شود.

صفایی بوشهری اضافه کرد: راه حل مؤثر رفع مشکل فلسطین، اتحاد و مقاومت هر چه تمام‌تر مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس و حمایت همه جانبه تمام کشورهای اسلامی از آن مردم عزیز و مظلوم است.

وی تاکید کرد: سپاه قدس و شهید سرافراز قاسم سلیمانی مایه عزت و صیانت اسلام است و نباید مسئولان آن را نادیده بگیرند چون نظام مقدس جمهوری اسلامی یک مجموعه واحد است.

امام جمعه بوشهر بصیرت و مقاومت را یکی از آموزه‌های دین اسلام عنوان کرد و گفت: بصیرت به روشنی و صحیح مسائل را شناختن و فریب نخوردن و مقاومت به این معنی است که در عرصه تهاجم ظالمانه دشمنان داخلی و خارجی از حریم هویت دینی و ملی خود دفاع کردن است.

وی یادآورشد: دشمنان جهان اسلام، ایران اسلامی و انقلابی با تهاجم گسترده خود به انواع سخت و نرم به دنبال تخریب اعتقادهای اسلامی و انقلابی و در پی بیگانه پرستی و زدودن استقلال کشور و ایجاد وابستگی همه‌ جانبه هستند.

صفایی بوشهری تاکید کرد: تنها راه مقابله با دشمن، بصیرت و مقاومت در پرتو ولایتمداری و تابعیت از رهبر معظم انقلاب است.

وی  با یان اینکه معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند گفت: معلمان مسئول انتقال اندوخته های علمی و میراث علمی بشر به نسل بعد هستند و باید این داشته‌های علمی خود را با امانت، توانایی و مهارت تمام به نسل بعد منتقل کنند.

صفای بوشهری کارگران را ستون اصلی تولید و اقتصاد کشور نامید و گفت: این قشر از جامعه حق بزرگی در جمهوری اسلامی ایران دارند و باید به خوبی حمایت شوند.

وی عید فطر را عید پاکی و معنویت تولد یافته از روزه‌داری و طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان ذکر کرد  که باید روزه دار آن را حفظ کند و خود را از گناه باز دارد و زندگی سراسر ایمان، تقوا و اخلاق داشته باشد.


 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha