واحدهای مرغداری غیرفعال در هرمزگان به چرخه تولید باز می‌گردند

بندرعباس - ایرنا - سرپرست معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: ۵۰ واحد غیرفعال مرغداری در این استان با رفع موانع به چرخه تولید باز می‌گردند.

عباس زارعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هرمزگان دارای ۲۶۰ واحد مرغداری فعال و حدود ۵۰ واحد مرغداری غیر فعال بوده و اقدام‌های لازم برای بازگرداندن واحدهای غیرفعال به چرخه تولید آغاز شده است.

سرپرست معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان بیان داشت: نیروهای این سازمان در شهرستان های مختلف از واحدهای مرغداری غیرفعال بازدید کرده‌ و مشغول کارشناسی مشکل‌های آنها هستند و مسوولان این مرغداری ها نیز به اداره‌های جهادکشاورزی شهرستان‌ها فراخوانده شده‌اند تا علل فعال نبوده این واحدها مشخص شود.

وی اضافه کرد: چنانچه مشکل در سازمان جهادکشاورزی قابل رفع باشد به سرعت حل می‌شود و اگر نیاز به هماهنگی با سایر بخش ها باشد موضوع از طریق کمیسیون رفع موانع تولید در هرمزگان بررسی و نسبت به حل مساله اقدام می‌شود.

زارعی تاکید کرد:‌ چهار واحد غیر فعال در هفته گذشته فعال شده و برای جوجه ریزی درخواست دادند و ظرف ۲ ماه آینده تعداد بیشتری از واحدهای غیر فعال به چرخه تولید باز خواهند گشت.

وی ابراز داشت: واحدهای فعال هرمزگان در سال گذشته ۲۰ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام دادند که با بازگرداندن واحدهای غیرفعال به چرخه کار به طور طبیعی انتظار می‌رود این تعداد در سال جاری افزایش داشته باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha