۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۳:۳۴
کد خبرنگار: 3056
کد خبر: 84307560
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مربی استقلال: الدحیل برای مساوی با استقلال آمده بود

۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۳:۳۴
کد خبر: 84307560
مربی استقلال: الدحیل برای مساوی با استقلال آمده بود

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم الدحیل برای مساوی آمده بود اما ما می خواستیم این دیدار را ببریم.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال استقلال ایران و الدحیل قطر بامداد یکشنبه و از ساعت ۰۰:۴۵ در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا برابر یکدیگر قرار گرفتند و در پایان دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

«فرشاد ماجدی» مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: برابر تیمی بازی کردیم که اولسان را در جام باشگاه های جهان با سه گل شکست داده بود. الدحیل برای مساوی آمده بود اما ما برای برد پا به میدان گذاشتیم. 

وی ادامه داد: در حال حاضر سه مصدوم داریم و در این شرایط کار تیمی خراب می شود. شرایط مصدومان کار را سخت می کند اما امیدواریم دو دیدار بعدی خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم و صعود کنیم. 

ماجدی تصریح کرد: در دیدار قبلی پنالتی روی مهدی قایدی گرفته نشد و در این بازی نیز یک پنالتی اشتباه برای الدحیل گرفته شد. فیرپلی در این خصوص رعایت نشد. وقتی نیمکت تیم الدحیل به سمت نیمکت ما آمد، داور به نیمکت استقلال کارت زرد نشان داد. این چه فیرپلی است؟  

مربی استقلال افزود: بازیکنانمان در این دوره فشرده خسته شده و بدن هایشان تحلیل رفته و دلیل تعویض های ما نیز همین بود.

وی در خصوص احتمال صعود استقلال به دور بعدی گفت: در حال حاضر دو مصدوم داریم و باید به خوبی ریکاوری کنیم تا آن ها برگردند. ایرانی ها در این مواقع سعی می کنند محکم باشند و نام استقلال را با تعصب در آسیا مطرح کنند. 

ماجدی در مورد غیبت مجیدی در کنار خط افزود: او به تیم اشراف کامل دارد و ما نیز به عنوان دستیار صحبت هایش را به بازیکنان انتقال می دهیم اما در کل نبود مجیدی در کنار خط تاثیر داشت. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha