۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84306916
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید رهبران و نخبگان فلسطینی بر اهمیت خیزش فلسطینیان بیت المقدس

تهران-ایرنا- با توجه به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان در سرزمین های اشغالی، رهبران و نخبگان فلسطینی بر اهمیت خیزش فلسطینیان بیت المقدس تاکید کردند.

به گزارش امروز (شنبه) ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شیخ "جمال ابوالهیجاء" از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: فلسطینیان بارها ثابت کرده اند که یک وزنه سنگین هستند و هرگز در برابر تجاوزات دشمن صهیونیستی تسلیم نخواهند شد.  

ابوالهیجاء طی اظهاراتی از خیزش قهرمانانه شب گذشته فلسطینیان بیت المقدس تمجید و بیان داشت: خیزش شب گذشته موجب شد تا دشمن صهیونیستی باب العامود و باب الحطه و دروازه های قدیمی شهر قدس را بگشاید.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خیزش ها و قیام های سترگ فلسطینیان ساکن بیت المقدس، افزود: در سایه این خیزش ها و قیام ها نتانیاهو مجبور به برچیدن گیت های امنیتی در اطراف مسجد الاقصی شد.

"محمد حماده" از نامزدهای لیست "قدس وعده گاه ماست" نیز در این خصوص گفت: خیزش جوانان فلسطینی ساکن بیت المقدس، اشغالگران صهیونیست را سر جای خودش نشاند.

حماده تصریح کرد: عربده کشی شهرک نشینان صهیونیست یک مسئله اتفاقی نبود و این اقدام با حمایت نهادهای رسمی رژیم صهیونیستی صورت گرفت و به همین خاطر فلسطینیان ساکن بیت المقدس دست به خیزش زدند، قیامی که دشمن صهیونیستی را سر جای خود نشاند.

وی یادآور شد: خیزش کوبنده و شتابنده و سریع فرزندان ملت فلسطین سران تل آویو را به تجدید نظر در رفتارهای تحریک آمیزشان علیه فلسطینیان بیت المقدس وادار خواهد کرد.

حماده اظهار داشت: رژیم صهیونیستی مترصد فرصتی برای نهادینه کردن طرح ترامپ در زمینه اعلام شهر قدس به عنوان پایخت قدس است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha